خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از تخصیص ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی به حوزه جوانان خبر داد و گفت: سهم قابل توجهی از این مبلغ امسال به فارس اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حیدرعلی کامیاب در نشست خبری که به مناسبت روز جوان برگزار شد اظهار داشت: تاکنون یک خانه جوان در شیراز راه‌اندازی شده و 5 خانه جوان دیگر نیز در شهرستان‌های این استان راه‌اندازی می‌شود.

کامیاب با اشاره به اینکه افزایش تعداد تشکل‌های مردم نهاد نیز از 100 مورد به 200 مورد  در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار دارد تصریح کرد: از سال 96 جوانان را به مدیران دستگاه‌های اجرایی معرفی کردیم تا کارهایی که قابلیت برون‌سپاری دارند را به آنان واگذار کنند و این کار در سال 97 شدت بیشتری می‌گیرد.

وی از آغاز عملیات اجرایی کمپ توانمندسازی سپیدان خبر داد و گفت: این کمپ توانمندسازی با اعتبار چهار میلیارد تومانی ساخته می‌شود و تنها کمپ بین‌المللی کشور است که دوره‌های توانمندسازی در آن برگزار می‌شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در مورد جذب و اختصاص اعتبارات افزوده به ورزش و جوانان این استان بیان کرد: در سال گذشته 9 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل ارزش افزوده اعتبار جذب کردیم و این در حالی است که در سال 95 تنها یک میلیارد و 500 میلیون تومان بود.

کامیاب در مورد زیرساخت‌های ورزش فارس نیز با بیان اینکه  بی‌تعارف باید گفت پس از انقلاب در حوزه زیرساخت‌ها کار نشده، حال هر کس هم می‌خواهد ناراحت شود اشکال ندارد و این یک واقعیت است، خاطرنشان کرد: ورزشگاه پارس پس از 17 سال رکود با تلاش‌هایی که در سال‌های اخیر صورت گرفت آماده بهره‌برداری شد و ما زمین‌های ورزشی را در مکان‌هایی احداث کردیم که سال‌ها در این مکان‌ها اقدامی صورت نگرفته بود.

وی بیان کرد: نمونه این زیرساخت‌ها در منطقه دورافتاده شهرستان ممسنی اجرا شده که در آن به عنوان یک یک روستای صعب‌العبور و کوهستانی زمین چمن مصنوعی ساخته شده و به زودی نیز افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد پایتختی جوانان جهان اسلام، کسب رزومه بین‌المللی برای شهر شیراز بود، با قدردانی از همکاری استانداری فارس تصریح کرد: بیشتر مدیران استان به ویژه مدیران شهری قدر این فرصت بین‌المللی را ندانستند و متاسفانه به همین دلیل رنگ و بویی نیز پیدا نکرد.

کامیاب با مقایسه شهر شیراز و تبریز که به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب شده است، افزود: تبلیغات گسترده تبریزی‌ها حتی روی هواپیماها با همین عنوان موجب شده که این شهر را گردشگران مورد توجه قرار دهند، در صورتی که فضای گردشگری شیراز نسبت به تبریز سرآمدتر بود اما هیچ تبلیغی برای این رویداد انجام نگرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: هزینه‌هایی که برای برگزاری پایتختی جوانان جهان اسلام انجام دادیم یک نوع سرمایه‌گذاری برای آینده است و همین کمپ توانمندسازی که مجوز آن گرفته شده، می‌تواند سالیان سال جوانان بسیاری را از تمام نقاط دنیا به شیراز بیاورد و هر کدام مبلغ ما در کشور خودشان باشد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید