خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به همت بنیاد نخبگان استان اردبیل، مراسم تکریم از خانزاده؛ جانباز جنگ‌تحمیلی و کارآفرین استان برگزار شد.

به گزارش کارآفرین ناب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای تکریم و پاسداشت خدمات نخبگانی و همچنین بزرگداشت ایثارگری‌های دوران دفاع‌مقدس، مراسم تکریم از خانزاده؛ جانباز جنگ‌تحمیلی و کارآفرین استان اردبیل با حضور جمعی از مسئولان استانی و مخترعان و مستعدان‌برتر بومی به همت بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

در این دیدار، حسین شایقی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل پاسداشت رشادت‌های رزمندگان دوران دوفاع‌مقدس را امری ضروری توصیف کرد و گفت: حس وطن‌دوستی و از خودگذشتگی این افراد باید به عنوان بهترین الگو به نسل جوان معرفی شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های خانزاده در سرمایه‌گذاری روی طرح‌های مخترعان، افزود: امروزه حضور در عرصه‌های علمی و پژوهشی با رویکرد توسعۀ کارآفرینی اقدامی ارزشمند است.

شایقی ادامه داد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت در زمینه‌هایی که منجر به حصول ارزش‌افزوده از دانش می‌شوند، نوعی جهاد اقتصادی محسوب می‌شود خاصه برای افرادی که در دوران دفاع‌مقدس نیز حضوری پررنگ داشته‌اند.

در این دیدار مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان نیز با اشاره به نقش مهم نیروی‌انسانی در توسعه و پیشرفت کشور، جانبازان را سرمایه‌های انسانی و اجتماعی جامعه دانست و بر لزوم الگوسازی از شخصیت و جایگاه آنان تأکید کرد.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم رئیس بنیاد نخبگان استان و مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان با اهداء یادبودی از آقای خانزاده به مناسبت روز جانباز قدردانی کردند.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید