خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزادبا اعلام این خبر که مراکز تحقیقاتی با هدف کارآفرینی و اشتغال در واحد علوم و تحقیقات ایجاد خواهد شد، گفت: در هدف‌گذاری تبدیل علم به ثروت از ظرفیت‌های دانشجویان استفاده می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب ، حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: ذائقه فرهنگی جامعه مخصوصاً دانشجویان در حال تغییر است و در این زمینه نیازمند اقدامات رسانه‌ای مؤثر هستیم.

وی با بیان اینکه برگرداندن ذائقه‌های فرهنگی به مسیر صحیح اسلامی با موانع متعددی همراه است، افزود: این موضوع با رویکرد انقلابی مسئولان دانشگاه آزاد به سرعت در حال اصلاح است.

ذاکر با اشاره به اینکه علمی ارائه کردن مباحث معرفتی و ایجاد امید و نشاط در جوانان از رویکردهای ما در حوزه‌های فرهنگی است، گفت: تمام تلاش ما این است که با ایجاد نشاط و روحیه امیدوارانه دانشجویان را وارد عرصه‌های علمی، جنبش نرم‌افزاری و جنگ نرم کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در زمینه ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی میان دانشجویان چه اقدامات مؤثری در حال انجام است، گفت:‌ قطعاً با ایجاد روحیه کارآفرینی در میان دانشجویان می‌توان اهداف فرهنگی را نیز دنبال کرد و در این باره دو اقدام اساسی صورت پذیرفته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این دو اقدام اساسی تصریح کرد:‌ ابتدا اینکه عرصه را برای جذب اعضای جوان در هیأت علمی باز کرده‌ایم و در ادامه یکسری مراکز تحقیقاتی در دانشکده‌ها با هدف کارآفرینی و اشتغال ایجاد خواهد شد.

نمایشگاه‌هایی برای عرضه تولیدات داخلی راه می‌افتد
وی افزود: در مسیری که برای تبدیل علم به ثروت تعریف شده بخش زیادی از دانشجویان به کار گرفته خواهند شد و این دانش‌آموختگان حاصل دسترنج خود را پس از تولیدات علمی خود خواهند دید.

ذاکر توضیح داد: نشست‌های متعددی نیز پیرامون شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای داخلی» برگزار شده است که ابتدا استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی و سپس ایجاد نمایشگاه‌هایی برای عرضه محصولات داخلی دنبال می‌شود. علاوه بر این پیشنهادی دادیم تا دانشجویان در پایان‌نامه‌ها با حضور در کارگاه‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی به افزایش کیفیت کالاهای ایرانی به روش‌های جدید علمی کمک کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید