خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تدوین کتاب زندگینامه کارآفرینان برتر کشور در تمامی استان ها خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری ایرنا، بی نظیر جلالی در جریان سفر به استان اظهار داشت: جوان ها برای شروع به کار، نیاز به انگیزه و امید دارند تا بدانند زندگی کارآفرینان در واقع با فراز و فرودهایی همراه بوده و البته با تلاش به این مرحله رسیده اند.
وی با یادآوری ایثار، فداکاری و عرق ملی جوانان کشورمان در دوران پرافتخار دفاع مقدس افزود: باید بتوانیم این فرهنگ را انتقال دهیم و منافع ملی را پر رنگ کنیم.
به گفته جلالی، از سال گذشته برای تدوین کتاب زندگینامه کارآفرینان، در هر استانی کارآفرینان برتر را با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشخص کرده ایم و بیوگرافی کارآفرینان را به صورت داستان های کوتاه درآورده ایم تا برای جوانان جذاب و انگیزه بخش باشد و اکنون این کتاب در استان آذربایجان غربی آماده است.
وی خاطرنشان کرد: معتقدیم کارآفرینی با نهادینه شدن فرهنگ آن محقق می شود و کارآفرینان برتر افرادی توانمند در حوزه های فردی و اجتماعی هستند که زندگی آنان می تواند الگوساز جامعه کنونی باشد.
وی در تشریح دیگر برنامه های فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه ارتقاء فرهنگ کارآفرینی گفت: کارآفرینی با همراهی مردم محقق می شود و جشنواره نغمه های تلاش و شعر کارگری از جمله کارهایی است که برای نخستین بار انجام شده است.
به گفته جلالی، پیشتر در گیلان آواز عامیانه (فولکور) را که همراه با نشاط بود، همزمان با کار کردن در شالیزارها می خواندند یا مثلا صیادان بوشهری، همراه با خواندن آوایی فعالیت صیادی را انجام می دادند که اینها همه نشانه غنای فرهنگ ایرانی است.
وی همچنین از برگزاری نخستین همایش جامعه شناسی با هدف ارتقای کار و تلاش در کشور خبر داد و گفت: استادان دانشگاه ها و کسانی که در زمینه فرهنگ کار بصورت علمی اقداماتی انجام داده اند، در این همایش گرد هم می آیند.


دوازدهمین همایش تجلیل از کارآفرینان برتر استان گیلان روز یکشنبه با حضور مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رشت برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید