خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه شهید بهشتی در سومین همایش ملی سرآمدان آموزش عالی گفت: در پرتو آموزش خوب، پژوهش و کارآفرینی نیز ایجاد می‌شود و دانشجویی که خوب آموزش دیده باشد می‌تواند پژوهشگر موفق و کارآفرین نمونه باشد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر سید حسن صدوق، با بیان اینکه امروز دانشجویان کشور حدود ۴.۵ میلیون نفر هستند و این تعداد دانشجو حسن بزرگی برای ما بوده و موجب اقتدار ما در منطقه می‌شود، اظهار داشت: البته باید به این موضوع نیز توجه داشته باشیم که با وجود اینکه تعداد دانش‌آموخته‌گان دانشگاهی بسیار مهم است، اما اشتغال آنها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر توسعه دانشگاه نسل سوم گفت: امروز شکل‌دهی دانشگاه نسل سوم در دستور کار دانشگاه‌های داخلی و خارجی قراردارد و ما باید با جدیت این موضوع را دنبال کنیم تا بتوانیم به اهداف‌مان برسیم.

وی با بیان اینکه امروز دانشجو ما را انتخاب می‌کند و ما دیگر دانشجو را انتخاب نمی‌کنیم، گفت: متاسفانه اکنون گرایش به برخی از حوزه‌های دانش مانند علوم پایه، علوم مهندسی و علوم انسانی کم شده و همچنین دانشگاه‌ها گریبان‌گیر موضوع عدم توازن جنسیتی در دانشگاه‌ها هستند که اگر به این موضوعات توجه نشود با مشکلات عدیده‌ای در آینده روبرو خواهیم بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید