خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، صندوق کارآفرینی امید و شهرداری منطقه ١٤ ، نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی های کارآفرینان افتتاح شد .

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، اکبر نعمتی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در آیین افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی های کارآفرینان شهرداری منطقه ١٤ ، گفت: در راستای عنایت ویژه به منویات مقام معظم رهبری و حمایت از کالای ایرانی ، مدیریت شهری با استفاده زیر ساخت ها و فضاهای در اختیار و حمایت از کارآفرینان، اقدام به راه اندازی فروشگاه دست آفرین در منطقه ١٤ کرد .

وی افزود : در همین راستا مراکزی در اختیار کارآفرینان و صاحبان کسب و کار گذاشته شد تا علاوه بر بازاریابی بتوانند محصولات خود را برای عموم عرضه نمایند تا از این طریق اعتماد همه جانبه مردم را به کالای ایرانی جلب شود.

سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: فروشگاه دست آفرین با هدف اقتصاد مقاومتی تولید ؛ اشتغال، حمایت از کالای ایرانی، کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی و کسب و کارهای کوچک دایر شده است .

نعمتی توجه و حمایت ویژه از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار را زمینه ساز رشد و بالندگی کشور دانست و خاطر نشان کرد : حمایت از تولیدات کالای ایرانی چرخ اقتصاد و زندگی خانواده ایرانی را به حرکت در می آورد و موجب می شود محصولات ایرانی توان رقابت با مشابه خارجی پیدا کند .

اکبر نعمتی راه اندازی ٢٢ فروشگاه دائمی دست آفرین در سطح مناطق ٢٢ گانه شهرداری تهران ، ایجاد شبکه بزرگ فروشگاه های دست آفرین ، حمایت از کارآفرینان و کسب و کارهای نوپا ، مشاوره و فروش را از جمله ی چشم اندازهای کارآفرینی مطرح کرد.

وی تشکیل شورای تخصصی کسب و کار منطقه ، بررسی آنالیز قیمت پیشنهادی تولید کننده ، تعیین قیمت نهایی کالا و درج با سود ٥ درصد ، کد گذاری ،تبلیغات محیطی و ... را از موارد مهم در خصوص شیوه های اجرایی کار بر شمرد .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید