خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: با توجه به وضعیت زیست بوم در کهگیلویه و بویراحمد راه مبارزه با بیکاری حمایت همه جانبه مسئولان از مشاغل و کارآفرینی خرد است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، جبار کیانی‌پور اظهار داشت: به طور حتم با حمایت و هدایت مشاغل و کارآفرینی خرد در این استان شاهد کاهش بیکاری و رونق تولید هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خدادادی این استان در بخش‌های مختلف از جمله 10 درصد آب‌های سطحی، 20 درصد جنگل‌های حوزه زاگرس، 25 درصد نفت و گاز و جاذبه‌های بکر طبیعی افزود: به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب این دیار از توسعه نیافتگی و محرومیت رنج می‌برد.

کیانی‌پور فاصله معنادار کهگیلویه و بویراحمد در زمینه توسعه با بسیاری از استان‌های کشور را زیبنده ندانست و افزود: دولت و وزارتخانه‌های متولی اشتغال وکارآفرینی با حمایت همه جانبه و هدایت مشاغل خرد به فکر رفع محرومیت‌ها و کاهش لشکر بیکاران این استان باشند.

وی یاسوج را جزو اولین شهرهای مهاجر پذیر ایران دانست و ادامه داد: دولت بفکر ایجاد اشتغال در حاشیه شهر یاسوج باشد که در آینده نچندان دور شاهد مشکلات و افزایش آسیب‌های اجتماعی نباشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با اشاره به اینکه سال‌ها از تنظیم قوانین کار در کشور می‌گذرد که چالش‌های را در زمینه کارفرما، دولت و کارگران بوجود آورده است، تصریح کرد: به طور حتم برطرف کردن این مشکلات و چالش‌ها با تفاهم و سه جانبه گرایی ملی بین این سه گروه قابل حل است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید