خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دهمین دوره از رویداد استارتاپ ویکند آذربایجان غربی با عنوان ' روشا / رویداد شتاب آذربایجان ' با حضور 150 شرکت کننده زن و مرد در قالب 12 تیم از امروز در ارومیه آغاز شد و به مدت سه روز ادامه می یابد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی عصر بیان کرد: 45 ایده برای دهمین رویداد استارتاپ ویکند این استان پیشنهاد شده است که پس از بررسی 14 تسهیل گر(منتور)، 15 ایده از این تعداد به مرحله بعد صعود می کند.
حسن حیدری افزود: پس از آن 12 تیم 10 تا 12 نفری تشکیل می شود و روش های اجرایی کردن این ایده ها را به مدت 54 ساعت بررسی می کنند.
وی ادامه داد: بعد از 54 ساعت یک نفر به نمایندگی از تیم انتخاب می شود تا روش های اجرای طرح را در عرض سه دقیقه برای تسهیل گران ارائه کند.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی بیان کرد: پارک علم و فناوری در پایان سه ایده برتر را انتخاب می کند تا حمایت های لازم جهت اجرای آن صورت گیرد.
حیدری ادامه داد: این رویداد از ابتدای سال 1396 و با حضور علاقه مندان به کارآفرینی در آذربایجان غربی آغاز شده است و هر ماه یک بار اجرا می شود.
گفتنی است، استارتاپ ویکند /Startup Weekend/ یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می شود.
در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای مثل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.
در استارتاپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شود اما در این برنامه تنها 'اجرا' اهمیت فراوان دارد.
در این برنامه شرکت کنندگان همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب شده اند، ایده‌ها را به کسب و کار تبدیل می‌کنند.
در پایان برنامه تیم‌ها طرحهای خود را به هیاتی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و استادان دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌کنند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید