خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کارآفرین برتر ترکیه گفت: من می‌توانستم 10 سال پیش به‌عنوان کارآفرین برتر انتخاب شوم اما هدف من هیچ‌وقت مربوط به خودم نبوده است و همواره تلاش کرده‌ام تا بتوانم برای بانوان هم‌وطنم اشتغال ایجاد کنم.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، آی‌نور بانوی کارآفرین برتر کشور ترکیه با حضور در میان بانوان کارآفرینی قزوینی ضمن تشکر از مهمان‌نوازی قزوینی‌ها اظهار کرد: من به‌عنوان یک کارآفرین در کشور ترکیه با داشتن دو فرزند در زمینه سنگ‌های گرانیتی و مرمر فعالیت می‌کنم.

آینور اضافه کرد: فعالیت من در ترکیه در سایت‌های ساخت‌وساز، بیمارستان‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد و از سال 2013 با ایران و ظرفیت‌های موجود آن آشنا شدم و اکنون در اکثر پروژه‌های خود از سنگ‌های ایرانی استفاده می‌کنم.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: خوشحالم با کشوری که به لحاظ فرهنگی به ما نزدیک است در حال تجارت هستم و همین‌جا می‌گویم ایران مثل خانه خودمان است.

آی‌نور که خود مدیرعامل شرکت کارآفرینی‌اش است با اشاره به‌سختی کار در این حوزه گفت: شرکت بنده در سال 2017 به‌عنوان کسب‌وکار برتر شناخته‌شده است و یکی از ویژگی‌های بنده این است که با همه سختی‌ها از صفر تا صد کار را خودم انجام می‌دهم.

این کارآفرین که از سوی انجمن فرهنگی اصحاب کهف در ترکیه در سال 2018 به‌عنوان کارآفرین برتر شناخته‌شده است با اشاره به اهمیت تلاش در این حوزه گفت: نباید از دولت‌ها انتظار تشویق داشته باشیم بلکه در ابتدا باید با صبر و تحمل سختی‌ها کار خود را آغاز کنیم.

وی که بدون داشتن تحصیلات دانشگاهی با علاقه، کسب تجربه و مطالعه وارد عرصه کارآفرینی شده است ادامه داد: من می‌توانستم 10 سال پیش به‌عنوان کارآفرین برتر انتخاب شوم اما هدف من هیچ‌وقت مربوط به خودم نبوده است و همواره تلاش کرده‌ام تا بتوانم برای بانوان هم‌وطنم اشتغال ایجاد کنم.

در ادامه جلسه این کارآفرین برتر اهل ترکیه تجربیات خود را در اختیار بانوان کارآفرین قزوینی قرار داد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید