خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


راه‌اندازی مرکز رشد کسب وکار و توسعه روابط بین‌المللی با تمرکز بر بازار عراق ازبرنامه‌های آتی

سرپرست پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های آتی این مرکز، گفت: توسعه روابط بین المللی با تاکید و تمرکز بر بازار عراق از جمله این برنامه‌هاست.
دکتر معصومه خان احمدی در گردهمایی مسئولین پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد جهاد دانشگاهی سراسر کشور در کرمانشاه با اشاره به تاسیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در سال ۱۳۸۶ اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵۲ شرکت تحت حمایت این پارک فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۳ درصد در بخش کشاورزی، ۴۶ درصد در بخش ICT و ۳۰ درصد در سایر حوزه‌ها فعال هستند.
وی به فعالیتهای پارک علم و فناوری کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در راستای ترویج و فرهنگ‌سازی فناوری در استان، همایش‌ها و جشنواره‌ها و کارگاه‌ها و دوره‌هایی برای توانمندسازی واحدهای فناور برگزار شده است.

خان احمدی با اشاره به واگذاری دبیرخانه تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان استانهای کرمانشاه، ایلام و لرستان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به پارک علم و فناوری کرمانشاه، اظهار کرد: تاکنون صلاحیت ۱۶۰ شرکت در این دبیرخانه بررسی شده که از این تعداد صلاحیت ۱۱۵ شرکت در کارگروه استان به ثبت رسیده و بالغ بر ۵۵ شرکت در لیست نهایی شرکتهای دانش بنیان کشور قرار گرفته‌اند.
سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه اظهار کرد: ۹۰ درصد از شرکت‌های تایید شده مربوط به شرکتهای تحت حمایت پارک و علم و فناوری کرمانشاه هستند.
خان‌احمدی در ادامه به برنامه‌های آتی پارک علم و فناوری کرمانشاه اشاره کرد و همکاری در اخذ مجوز کریدور فناوری زاگرس، راه‌اندازی مرکز رشد کسب و کار، تلاش در جهت راه‌اندازی مرکز رشد فناوریهای نرم، توسعه بازارمنطقه‌ای زاگرس و توسعه روابط بین المللی با تاکید و تمرکز بر بازار عراق را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.
وی با اشاره به صادرات ۸۰۰ هزار دلاری محصولات شرکت های پارک علم و فناوری کرمانشاه اظهار کرد: در جهت توسعه روابط بین المللی شرکت‌ها اقدامات خوبی به ویژه در کشور عراق صورت گرفته است.
خان احمدی اظهار کرد: یکی از این اقدامات راه‌اندازی دفتر پارک در اقلیم کردستان در جهت رفع مشکلات فعالیت شرکت‌ها در کشور عراق بود که متاسفانه با توجه به شرایط فعلی این کشور فعالیت این دفتر در حال حاضر متوقف شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید