خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کارن کراد به‌عنوان پلتفرم تامین مالی جمعی، با همکاری «موسسه جهاد فرهنگی حکمت» در راستای حمایت از ایده‌های نو و نیروی کار ایرانی، برنامه آموزشی جهت معرفی استارت‌آپ‌ها در شبکه دو سیما تدارک دیده است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، طرح ﭘﯿﺶ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪای ۲۰ دﻗﯿﻘﻪای است که در ﻫﺮ ﻗﺴﻤﺖ آن یک استارت‌آپ حضور پیدا خواهد کرد. در برنامه یک نفر به‌عنوان نماینده تیم، ایده کسب‌وکار خودشان را در جهت ایجاد اشتغالی نو بیان می‌کند و راهکارهای اقتصادی و عملی جهت دست‌یافتن به هدف را به گفت‌وگو می‌گذارد.

در این برنامه همچنین عملیاتی بودن ایده مورد نظر، سودآوری، مدل کسب‌وکار (Business model)، روش‌های درآمدی و تجاری‌سازی ایده هر کسب‌وکار ارایه خواهد شد. علاوه‌بر این اقدامات انجام شده تا کنون برای عملی‌سازی ایده مورد نظر بیان شده و نمونه‌اولیه (MVP) ایجاد شده از ایده اولیه، بررسی خواهد شد.

در این برنامه ۴ کارشناس، ایده‌های ارایه شده را از ابعاد مختلفی از جمله فناوری، قابلیت‌ تجاری‌سازی، کسب‌وکار و توان اجرایی‌سازی داوری خواهند کرد و شرکت‌کنندگان را در بررسی‌های خود به چالش می‌کشند. در نهایت از ﻣﯿﺎن ﺗﯿﻢ‌ﻫﺎی ﺷﺮﮐﺖ‌ﮐﻨﻨﺪه در این برنامه، سه تیم برتر معرفی خواهند شد و از شتاب‌دهنده‌های حامی تیم‌ها نیز تقدیر خواهد شد.

اگر شما به‌عنوان یک استارت‌آپ یا صاحب ایده مایل به حضور در این برنامه تلویزیونی هستید می‌توانید از طریق این لینک ثبت‌نام کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۰۱۴۳۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید