خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: دولت برای رونق کسب و کار در جامعه، به ازای ایجاد 2 فرصت شغلی توسط کارفرمایان حق بیمه یکی از کارگران به کار گرفته شده را تامین می کند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا ، محسن نوربخش روز شنبه در نشست با استاندار و نمایندگان استان اردبیل افزود: در این راستا همچنین جرایم کارفرمایان در سال 97 بخشیده شده و بدهی آنها هم از سوی این سازمان تقسیط شده است.
وی با بیان اینکه 2 میلیون و 300 هزار کارفرما و کارگر در تعامل با سازمان تامین اجتماعی هسند،بیان کرد: این سازمان یکی از مراکز تاثیر گذار در فضای کسب و کار کشور بوده و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی حرکت می کند.
وی اضافه کرد: تامین اجتماعی ریالی از محل بودجه عمومی دریافت نمی کند و در عین حال نیمی از جمعیت کشور را به نحوی تحت پوشش خود دارد .
نوربخش با اشاره به اینکه پنج میلیون و 300 هزار نفر مستمری بگیر اصلی و تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، اضافه کرد: مستنری پرداخت شده در سال 96 به مستمری بگیران برابر با نصف در آمد کشور بود.
وی گفت: ضعف و کمبودهایی در کار وجود دارد که در حال برطرف شدن می باشد اما حرکت سازمان کاملا در چارچوب قانون مداری،برنامه محوری،پاکدستی و پاسخگویی می باشد.
رییس سازمان تامین اجتماعی برای بازدید برررسی مسایل و مشکلات تایمن اجتماعی در استان و افتتاح و بازدید از چند طرح این سازمان به اردبیل سفر کرده است .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید