خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام تمرکز ما بر این است تا تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد به سمت کارآفرینی حرکت کنند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم ، محمدمهدی تندگویان در نشست با دبیران سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل اظهار داشت: موضوع جوانان در کشور به دلیل به هم ریختگی کشور در سیاستگذاری برای جوانان، دچار سردرگمی است.

وی افزود: هنوز هم تکلیف حوزه جوانان مشخص نیست و مشخص نیست سازمان خواهد شد یا نه، سعی من تاکنون بر این بوده که بتوانیم سیاست‌های کلی را اصلاح کنیم که یکی از کارهایی که در این مدت انجام دادیم راه‌اندازی دوباره کمیسیون‌های ذیل ستاد ملی است که وظیفه سیاستگذاری در حوزه جوانان را عهده‌دار است و تاکید هم داریم در این کمیسیون نمایندگان خود جوانان نیز حضور داشته باشند.

تندگویان گفت:در موضوع صندوق کارآفرینی امید باید بگویم که ما اعتبارات را در صندوق تزریق و دستورالعملش را هم صادر کردیم ولی بحث ضمانت نامه دست ما نیست مربوط به بانک‌های عامل می‌شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: کار دیگری که در حال انجامش هستیم این است که نحوه طرح نویسی برای اخذ وام از صندوق امید را به سمن‌ها آموزش می‌دهیم که این اعتبارات تا سقف 100 میلیون تومان و بازپرداخت آن 4درصد است و تنفسی هم که برای آن گرفتیم 6 ماه است.

وی بیان کرد: ما تسهیلات را در اختیار سمن‌ها قرار می‌دهیم ولی توصیه‌ام این است که تشکل‌ها بانک محور نشوند، پایه و اساس تشکل‌های مردم نهاد باید تکیه بر خودشان باشد و هرجا به مشکل خوردند از دولت کمک بگیرند نه اینکه از ابتدا با امید به دولت تشکل را راه‌اندازی کنند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مورد شناسه‌های سمن‌ها گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم موضوع شناسه‌های تشکل را در وزارت کشور حل کنیم.

تندگویان اظهار کرد: اگر احساس بکنم تشکلی با هدف سیاسی کار می‌کند قطعا جلوی آن را خواهم گرفت و تشکل‌های ما در حوزه جوانان باید با احزاب فرق کنند و تمام تمرکز بنده بر این است که تشکل‌ها به سمت کارآفرینی حرکت کنند.

وی بیان کرد: در حوزه طرح‌های ملی، طرح گردشگری را در تبریز و طرح استارتاپ‌ها را در زنجان و طرح‌های کارآفرینی را در گیلان در حال پیگیری هستیم که طرح‌های ملی را مابعد از تایید به خود استان برمی‌گردانیم تا با اعتبار خود استان انجام شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: در هفته جوان ابلاغیه‌ای به استان‌ها دادیم تا مراسم‌ها طبق دستورالعمل مشخص برگزار شود و حال اگر نهادی مراسم مناسبی برگزار نکرده فقط ما می‌توانیم گزارشش را به دولت بدهیم.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید