خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تلاش برای ایجاد اشتغال در جامعه گفت: فعالیت ها در زمینه کارآفرینی مورد حمایت قرار می گیرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز شتابدهی به کسب و کارهای نوپای خراسان شمالی، مجید پورعیسی در آیین پایانی دومین رویداد ایده ناب استان که با استقبال گسترده جوانان روبه روشد، اظهار کرد: حمایت از فعالیت هایی که نقش فرهنگساز در زمینه کار آفرینی دارند ضروری است.
حسن نوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نیز با تاکید بر لزوم اعتماد به جوانان گفت: برای تحقق اهداف در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی، باید این فعالیت ها استمرار داشته باشد.
روح الله براتیان، شهردار بجنورد نیز با اشاره به حمایت شهرداری از ایده ها و کسب و کارهای حوزه نوآوری شهری گفت: تلاش داریم تا با همکاری جوانان استان یک رویداد در این حوزه برگزار شود.
مدیر 'رایز آپ'، مرکز شتابدهی به کسب و کارهای نوپای خراسان شمالی نیز از اهتمام مسئولان در حمایت از جوانان استان قدر دانی کرد و با اشاره به مشکلات قانونی و زیرساختی استان در حوزه کار آفرینی از برنامه های آینده این مرکز برای حمایت از کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها خبر داد.
معین قدسی اظهار کرد: این رویداد در راستای طرح جامع کار آفرینی استان با حمایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پارک علم و فناوری توسط مرکز شتابدهی رایزآپ برگزار شد و انتظار می رود 5 استارتاپ تجاری سازی شوند.
به گزارش ایرنا، رویداد ایده ناب یک رویداد رقابتی آموزشی است که در سه روز پایان هفته برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، در روز نخست این رویداد، افراد شرکت کننده به ارائه ایده های خود پرداختند و 48 ایده در حوزه راه اندازی کسب و کار ارائه شد که از این تعداد، 9 ایده به عنوان ایده های برتر انتخاب شدند تا با هم به رقابت بپردازند.
شرکت کنندگان در روز دوم پس از تشکیل تیم ها به کار خود ادامه دادند و با برگزاری 2 کارگاه 'آموزش بوم کسب و کار'، 'طراحی محصول اولیه' مفاهیم اولیه ایجاد یک کسب و کار را آموختند.
در این رویداد، 10 مربی با تجربه در حوزه استارتاپ ها نیز شرکت کنندگان را در مسیر فعالیت خود راهنمایی کردند.
در روز سوم نیز افراد به اعتبار سنجی ایده و محصول خود پرداختند و پس از ارائه به داوران یک تیم به عنوان تیم برتر و دو تیم به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.
تیم اول این رقابت، 'کنجد' با تمرکز در حوزه اینترنت اشیا و دو تیم شایسته تقدیر هم باعنوان '4کی' با تمرکز بر حوزه آموزش های کسب و کار و تیم 'کشاورز آنلاین' پلتفرم ارتباطی در بازار کشاورزی به عنوان برگزیدگان این رویداد انتخاب شدند.
دومین رویداد ایده ناب استان خراسان شمالی با تلاش شماری از جوانان خلاق این خطه در بجنورد برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید