خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ مهارت آموزی گفت: در این راستا برنامه کارآفرینی در صدا و سیمای بوشهر تولید و پخش می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سیدحسین ناظر در نشست با مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره ارتباط تنگاتنگ مهارت آموزی و اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه ای جایگاه بسیار مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته و یکی از ارکان مهم این موضوع مهم به حساب می‌آید .

وی با تأکید بر نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بر اشتغال‌زایی و کارآفرینی تصریح کرد : آموزشهای فنی و حرفه‌ای به سبب انعطاف پذیری نشعت گرفته از خصیصه‌های بازار کار و اوضاع اقتصادی کشور و نیز به سبب آموزش و ایجاد مهارتهای لازم در افراد برای توانایی در احراز مشاغل، نقش به سزایی در اشتغال دارد .

وی با اشاره نقش تأثیر گذار رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی و استانی در توسعه و ترویج مهارت آموزی و ایجاد زمینه‌های لازم برای اشتغال پایدار برای احاد مردم جامعه ، افزود : صداوسیمای مرکز بوشهر همواره به حوزه اشتغال و لزوم مهارت آموزی  جوانان توجه ویژه ای داشته و در برنامه‌های مختلف به فراخور موضوع به این حوزه مهم پرداخت کرده است .

ناظر با اشاره به آمادگی رسانه استانی برای مشارکت هرچه بیشتر با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  تاکید کرد : صدا و سیمای مرکز استان همواره تعامل و ارتباط خوبی با فنی وحرفه ای داشته و از گسترش این تعاملات نیز استقبال می‌کند .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه ای الگوی بسیار مناسبی برای توانمندسازی جوانان برای ورود به بازار کار است، اظهار کرد: صدا و سیما آمادگی هر گونه همکاری و مساعدت برای اطلاع رسانی آموزش‌های مهارتی  را در راستای توسعه اشتغال و ترویج فرهنگ کار آفرینی در جامعه را دارد.

وی، با تاکید بر ترویج فرهنگ مهارت آموزی گفت: در این راستا برنامه کارآفرینی در صدا و سیمای بوشهر تولید و پخش می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید