خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


رئیس کل سازمان توسعه تجارت:

مرکز تجاری ایران در اربیل عراق راه‌اندازی می شود

معاون وزیر صنعت از راه‌اندازی مرکز تجاری ایران در اربیل عراق خبرداد و گفت: مرکز تجاری باید با شناخت از وضعیت بازار عراق، ظرفیت‌های تجاری اربیل را به تجار معرفی و ازشرکت‌های ایرانی حمایت کند.به گزارش مهر، ولی‌الله افخمی‌راد گفت: باید شرکت‌‌‌هایی که به ذائقه مردم اربیل نزدیک هستند با راه‌اندازی مرکز تجاری از این بازار شناخت پیدا کرده و نمایندگی‌های خود را مستقر کنند.

  معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به حضور شرکت‌های خوشنام ایرانی در بازار اربیل اشاره و تصریح کرد: باید از شرکت‌هایی که تمایل به حضور طولانی مدت در این بازار دارند حمایت شود. در این صورت، شرکت‌های خرده‌پا کنار می‌روند.به گفته رئیس کل سازمان توسعه تجارت، یکی از اهداف راه‌اندازی مرکز تجاری ایران در اربیل، نگاه جدی به صنعت توریسم است که می‌توان با راه‌اندازی آژانس‌های گردشگری و پزشکی زمینه را برای پذیرش توریسم و اعزام بیماران عراقی برای طبابت به ایران مهیا کرد.
در ادامه این نشست سید احمد عربی رئیس مرکز تجاری ایران در اربیل با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکز، شرایط را برای توسعه و تسهیل تجارت میان ایران و عراق فراهم خواهد کرد، یادآور شد: با آغاز فعالیت‌های مرکز تجاری ایران در اربیل می‌توانیم تا ۲۵ درصدحجم مبادلات تجاری را افزایش دهیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید