خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان با انتقاد از عملکرد اجرای طرحهای اشتغالزایی در قروه از بانک های عامل خواست در پرداخت تسهیلات مطابق آئین نامه تعیین شده عمل کنند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  خبرگزاری مهر، کمال حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان قروه با محوریت بررسی مشکلات و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و سرپرستان بانک های عامل استان، از وضعیت کنونی اشتغال در قروه باتوجه به پتانسیل های موجود انتقاد کرد.

به گفته وی بانک های عامل باید آئین نامه و دستورالعمل اشتغال را اجرا کرده و آئین نامه های داخلی را وارد این مسئله نکنند.

حسینی سهیمه استان کردستان در اشتغال پایدار روستایی را ۲۶۰ میلیارد تومان دانست و افزود: در این بخش توسط بانک های عامل بیش از ۸۰ طرح با ۱۰ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اقدام شده است.

وی به سهم بانک ها در اشتغال پایدار روستایی اشاره کرد و گفت: از طرح های پرداختی بیشترین طرح مربوط به بانک کشاورزی به تعداد ۷۴ مورد با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال بوده و مابقی هم به بانک های توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و پست بانک می رسد.

حسینی با بیان اینکه تا پایان تیرماه برای ثبت نام اشتغال پایدار روستایی مهلت باقی مانده، تصریح کرد: در مدت ۱۵ روز باید برای تعیین تکلیف تسهیلات این بخش در شهرستان اقدام شود و جذب اعتبارات به صورت اساسی صورت گیرد.  


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید