خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در پی حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای اینترنتی است. در همین رابطه جلسه‌ای با سورنا ستاری برگزارشده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا، شایان شلیله از جلسه با معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: از طرف انجمن صنفی درخواستی داشتیم که با ستاری جلسه‌ای داشته باشیم و مشکلاتی که اعضا داشتند را مطرح کنیم تا معاونت علمی کمک کنند تا این مشکلات رفع شوند.

شلیله بیان کرد: در این جلسه، کارگروهی متشکل از اعضای انجمن صنفی و سه نفر از معاونین ستاری تشکیل شد و مقرر شد که اولین جلسه این کارگروه، روز شنبه تشکیل شود.

دبیر انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی توضیح داد: بدون محدودیت خاصی از تمام شرکت‌ها می‌خواهیم که تا شنبه ظهر مشکلات خود را به همراه توضیح کامل و اسم شرکت و مستندات لازم را برای انجمن صنفی ارسال کنند.

شلیله در ادامه اظهار کرد که مشکلات به چند دسته تقسیم شده‌اند: مشکلات مربوط به مالیات، مشکلات مربوط به تامین اجتماعی، مشکلات مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان در مباحث تایید یا پروسه دانش‌بنیان شدن و در آخر مشکلات مربوط به سربازی پرسنل کلیدی شرکت‌ها.

او در پایان ابراز امیدواری کرد: این همکاری که بین هیات‌مدیره جدید انجمن صنفی و معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهور در حال شکل‌گیری است، باعث شود که رفع مشکلات کسب‌وکارها سرعت بیشتری پیدا کند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید