خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر و مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی ایران به رشد سرمایه‌گذاری جسورانه اشاره کرد و گفت: با توجه به اقدامات فرابورس ایران در زمینه VCها، تعداد سرمایه‌گذاران جسور که وارد حوزه فین‌تک شده‌اند رو به افزایش است و به استارت‌آپ‌ها توصیه می‌کنم که تیم خود را قوی کنند چراکه نگاه سرمایه‌گذاران قبل از ایده به تیم استارت‌آپ است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) ، رضا زرنوخی ضمن اشاره به تاثیر رویداد فین‌استارز در آشنایی سرمایه‌گذاران با ایده‌ها و ابزارهای جدید، اظهار کرد: تعداد فعالان بازار سرمایه و سرمایه‌گذاران جسور علاقه‌مند به حوزه فین‌تک روز به روز بیشتر می‌شود و این امر یکی از دستاوردهای رویداد فین‌استارز است چراکه فرابورس ایران به تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری‌های جسورانه می‌پردازد.

وی با اشاره به دیدگاه مثبت فرابورس ایران در توجه به استارت‌آپ‌ها و طبقه‌بندی تیم‌های تیم‌های جوان و دانشجویان در فین‌استارز، تصریح کرد: اقدامات فرابورس ازجمله افزایش جلب توجه سرمایه‌گذاران به استارت‌آپ‌ها و اکوسیستم استارت‌آپی موجب شد تا در فین‌استارز 2018 شاهد حضور چشم‌گیر این افراد و گروه‌ها باشیم.

رئیس انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر تاکید کرد: تنوع کاری و حضور متخصص‌های مختلف در رویداد فین‌استارز نشان می‌دهد که اقدامات فرابورس در زمینه توسعه بازار سرمایه در ایران موجب به وجود آمدن روند رو به رشد شده است و در نتیجه شاهد برگزاری رویداد فین‌استارز 2018 با کیفیت بسیار خوب بودیم.

مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی ایران در ادامه با تاکید بر اینکه افزایش بهره‌وری نهادهای مالی با استفاده از تکنولوژی، موضوعی بسیار جدی در دنیاست، اظهار کرد: رویداد فین‌استارز کمک می‌کند که بهره‌وری سازمان‌های مالی بزرگ، بنگاه‌های اقتصادی، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های تامین سرمایه تقویت شود.

زرنوخی همچنین با اشاره به تلاش و توجه اصلی استارت‌آپ‌ها برای همکاری با شبکه فعال سرمایه‌گذاری حوزه فین‌تک ایران، گفت: استارت‌آپ‌ها می‌توانند در قالب سرمایه‌گذاری مشترک یا به صورت جوینت ونچر یا تعریف پروژه‌های مشترک فعالیت کنند.

وی یادآور شد: به نظر می‌رسد که بخش عمده‌ای از استارت‌آپ‌ها بر اساس مسائل واقعی و چالش‌های بازار مالی، بانک‌ها و بیمه‌ها، ایده‌های نو را مطرح و پیگیری کرده اند؛ انتظار می‌رود در سال آتی تعداد استارت‌آپ‌هایی که بر اساس نیاز بازار ایده نوآورانه خود را مطرح می‌کنند، بیشتر شود و این امر به معنی کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در ایران نیز هست.

رئیس انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر در پایان با تاکید بر اینکه لازم است تمام ایده‌پردازان ابتدا تیم خود را تقویت کنند، گفت: نگاه سرمایه‌گذاران قبل از ایده به تیم استارت‌آپ است؛ تیم خود را آماده کنید. تیم باید قابلیت اجرای پروژه، توانمندی فنی، اجرایی و توسعه کسب‌وکار را داشته باشد از این رو پس از تیم‌سازی قوی، محصول اولیه را آماده کنید و در معرض دید سرمایه‌گذاران قرار دهید.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید