خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: طی دو ماه اخیر 562 مجوز مشاغل خانگی در این استان صادر و حدود نیمی از آنها برای گرفتن تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، محمد امین بابایی ضمن بیان این مطلب افزود: طی این مدت 243 مجوز خانگی به مبلغ 39 میلیارد و 965 میلیون ریال برای گرفتن تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند. همچنین 155 طرح موفق شده اند تسهیلاتی را به مبلغ 30 میلیارد و 780 میلیون ریال دریافت کنند.
وی ادامه داد: در بخشهای مختلف کشاورزی، صنایع دستی، تجارت الکترونیک، فرش، صنعت، معدن و تجارت مشاغل خانگی رونق دارند که از جمله آنها می توان به پرورش دهندگان بوقلمون، مرغ بومی، ماهیان زینتی، فرآوری و بسته بندی زرشک و سبزیجات اشاره کرد.
معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تولیدکنندگان قارچ خوراکی، گیاهان دارویی، گل محمدی، آلوئه ورا، گلیم بافی، قلمکاری، ساز سنتی، حکاکی روی فلز، صنایع دستی سنگی، ملحفه دوزی، رنگرزی، کوبلن دوزی، تابلو فرش و صنایع دستی چرم از دیگر مواردی است که در مشاغل خانگی گنجانده شده اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید