خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یک بانوی کارآفرین مازندرانی اعلام کرد که یک درصد درآمد شرکتش را برای آزاد کردن بانوانی که به خاطر جرایم غیرعمد در زندان های استان هستند ، اختصاص می دهد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا ، مریم نصیری که مدیریت یک شرکت تولیدی را بر عهده دارد ، برنامه اش را در جشن گلریزان ستاد دیه مازندران در ساری اعلام کرد.
این بانوی خیر مازندرانی درباره انگیزه اش از این اقدام گفت : مشکلات در داد و ستدهای مالی و اقتصادی ، تصادفات فوتی و جرحی و بدهی ناشی از آن و همچنین مقوله مهریه همواره همه افراد را جامعه را تهدید می کند و به همین خاطر همه شهروندان نیک اندیش باید برای حل این مشکلات به کمک هم بشتابند.
وی افزود : اعتقادم بر این است که همه افراد جامعه فاصله اشان با زندانیان جرائم غیر عمد تنها یک قدم یا یک حادثه و محاسبه اشتباه است و همه ما در معرض چنین وضعیتی قرار داریم و تنها با دستگیری از یکدیگر است که می توانیم سنگینی این بار سنگین را کاهش دهیم .
نصیری که مدیرعامل یک شرکت تولید کننده موادغذایی در شهرک صنعتی ساری است ، توضیح داد : ما به عنوان یک فعال اقتصادی در کسب و کار واحدهای تولیدی در معرض مشکلات مالی قرار داریم ، اما از آنجایی که زنان به عنوان مادران جامعه نقش محوری در تربیت فرزندان دارند ، نباید در جرائم غیر عمد به حکم حبس مجازات شوند.
وی با تاکید بر این که ' جای هیچ مادری در زندان نیست ' ، گفت : بر اساس اعلام مسئولان دست اندرکار بیشتر زنان زندانی در جرائم غیر عمد کسانی هستند که بدون اطلاع ، پشت چک و سفته همسران خود امضاء کردند و دچار مجازات حبس شدند.
نصیری از تشکیل کارگروه مسئولیت اجتماعی در شرکت تمام زنانه ' افق تابان کاسپین ' که مدیریتش را بر عهده دارد ، خبر داد و گفت : از آنجایی که تمام اعضای هفت نفره هیات مدیره و 176نفر از کارگران این شرکت بانوان هستند ، توجه به نقش مسئولیت اجتماعی آنان به عنوان مادران جامعه ضروری است.
وی افزود : به همین دلیل این شرکت در مورد چگونگی انجام معاملات اقتصادی ، قوانین و مقررات چک و سفته را در این کارگروه به زنان شاغل در این شرکت گوشزد و آموزش می دهد.
این بانوی کارآفرین اختصاص یک درصد از درآمد سالیانه شرکت برای آزادی زنان زندانی را ناچیز دانست و گفت : امیدواریم بتوانیم با دیگر خیرین هر چه زودتر همه مادران زندانی را در سراسر کشور آزاد کنیم.
این بانوی خیر مازندرانی با شرکت در جشن گلریزان ستاد دیه مازندران با پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال در این کار خیر شرکت کرد.
اقدام این بانوی کارآفرین در اختصاص یک درصد از درآمد شرکتش برای آزادی بانوان زندانی جرایم غیرعمد شب گذشته مورد توجه و تشویق محمد اسلامی استاندار مازندران قرار گرفت .
شرکت تمام زنانه افق تابان کاسپین با سرمایه گذاری 300 میلیون تومانی از 2 سال پیش در مازندران فعال شد و تمام اعضای هفت نفره هیات مدیره آن بانوان هستند .
این کارخانه که به صورت مستقیم و غیر مستقیم 176نفر از بانوان مازندران را به کار گیری کرده است و روزانه 400 کیلوگرم انواع چیپس میوه تولید می کند.
زنجیره فعالیت بانوان در این کارخانه از مزرعه و کشت و جمع آوری محصولات کشاورزی آغاز می شود و با تبدیل و تولید چیپس ادامه می یابد .


به گزارش ایرنا، در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مازندران که همزمان با بازکردن روزه یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان در دادگستری استان برگزار شد، خیران مازنی با کمک 355 میلیون تومانی زمینه آزادی یکصد زندانی جرایم غیرعمد ندامتگاههای استان را فراهم کردند.
بر اساس آمار رسمی ستاد دیه کشور تعداد زنان زندانی جرایم غیر عمد در سراسر کشور به حدود ۲۵۰ نفر می رسد که دستکم 10 نفر از آنان در ندامتگاههای استان مازندران هستند.
براساس آمارارائه شده از سوی استانداری مازندران زنان مدیریت 600 واحد تولیدی و خدماتی این استان را برعهده دارند .


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید