خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: امسال بر اساس تفاهم نامه معاونت سازماندهی امور جوان وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید، 13 میلیارد ریال اعتبار برای این استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، عبدالله چمن گلی در جلسه افتتاح صندوق توسعه اشتغال و کارآفرینی جوانان آذربایجان غربی افزود: بر اساس مصوبه کارگروه، حداکثر تسهیلات پرداختی یک میلیارد ریال با کارمزد چهار درصد است که به طرح های برتر و برگزیده پرداخت می شود.
وی بیان کرد: اولویت اخذ این تسهیلات با سازمان مردم نهاد تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان است که در حوزه جوانان فعالیت دارند.
چمن گلی با اشاره به فعالیت 60 سازمان مردم نهاد تحت پوشش این اداره کل گفت: هم اکنون 11 سمن در حال دریافت اعتبارنامه و 115 سمن نیز متقاضی تاسیس هستند که با تایید آنها تعداد سازمان های مردم نهاد استان به 186 سمن افزایش می یابد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: قرار گرفتن جوانان و مسوولان در کنار هم، پرهیز از موازی کاری، همکاری دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در راستای افزایش انگیزه جوانان و اشتغال پایدار دارد.
محمد حسین حسنی بیان کرد: امروزه ایجاد اشتغال برای جوانان فارغ التحصیل مراکز علمی و دانشگاهی یکی از دغدغه های مهم در کشور است که تنها راه حل آن توجه به ظرفیت سازی و حمایت از سازمان مردم نهاد است.
رئیس ستاد توسعه اشتغال جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: افتتاح صندوق توسعه اشتغال و کارآفرینی استان راهکاری مناسب در جهت پر کردن چالش های اقتصادی سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان است.
سعید محسن زاده بیان کرد: این صندوق با هدف توانمندسازی دانش و مهارت های کارآفرینی، راه اندازی دوره های تخصصی کسب و کارهای کوچک و آگاه سازی جوانان با اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات ملی و داخلی افتتاح شده است.
گفتنی است اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی دارای 60 سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان است که در بخش های مذهبی، پژوهشی و ورزشی و برنامه های نظیر کارگاه های مرتبط با آسیب های اجتماعی، دوره های آموزشی ازدواج و مهارت های زندگی، کلاس های قرآنی، علمی و پژوهشی فعالیت دارند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید