خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رهبرانقلاب درحمایت از کالای ایرانی فرمودند:این افتخار نیست، این تفاخر غلطی است که ما مارک های خارجی را در پوشاک و وسایل منزل و مبلمان و امور روزمره و خوراکی ها به مارک های داخلی ترجیح دهیم، در حالی که تولید داخلی در بسیاری موارد بسیار بهتر است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397، سال جدید را سال «حمایت از کالای ایرانی» نام گذاری کردند. این موضوع در سالیان گذشته نیز مورد تأکید رهبر انقلاب بوده است.

 ایشان درباره حمایت از کالای ایرانی فرمودند: شعار امسال حمایت از کالای ایرانی است که این موضوع فقط مربوط به مسئولین نیست،آحاد مردم باید کمک کنند. زمانی که کالای ایرانی مصرف می کنید به کارگر ایرانی کمک می کنید.اشتغال ایجاد می کنید،به سرمایه ایرانی هم کمک می کنید،رشد و نمو ایجاد می کنید،این فرهنگ غلطی است که متأسفانه بر بخش هایی از ما حاکم است که مصنوعات خارجی را مصرف کنیم. این به ضرر دنیای ماست به ضرر پیشرفت ماست، به ضرر آینده ماست،همه مسئولیت دارند،دولت هم مسئولیت دارد.باید از تولید ملی حمایت کند،تولید ملی را تقویت کند،شما باید کالای ایرانی بخواهید.این افتخار نیست، این تفاخر  غلطی است که ما مارک های خارجی را در پوشاک و وسایل منزل و مبلمان و امور روزمره و خوراکی ها به مارک های داخلی ترجیح دهیم، در حالی که تولید داخلی در بسیاری موارد بسیار بهتر است. من شنیدم پوشاک داخلی را که در بسیاری از شهرستان ها تولید می شود می برند و مارک داخلی می زنند و می فروشند. در صورتی که همین جا اگر بفروشند ممکن است خریدار ایرانی رغبت نکند،اما چون مارک فرانسوی دارد خریدار ایرانی هم پوشاک را هم کت و شلوار را و هم دوخت را انتخاب می کند که این غلط است.

 وی ادامه داد: تولید داخلی مهم است. ببینید کارگرایرانی چه تولید کرده است، سرمایه دار ایرانی چه تولید کرده است،عمده کار دست مردم  در زمینه مصرف است، که این بخشی از اصلاح الگوی مصرف است،که من 2سال قبل عرض کردم و بخشی از جهاد اقتصادی است که سال گذشته عرض کردم.تولید ملی مهم است و باید هدف قرار دهیم.

 فیلم بیانات رهبری را مشاهده کنید.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید