خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یکی از استارتاپ‌ها موفق به طراحی و راه‌اندازی نرم‌افزاری شده است که به کمک آن می‌توانید نان هر روز خود را تأمین کنید.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه‌خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات این شرکت‌ها و همچنین خدماتی که استارت‌آ‌پ ها ارائه می‌کنند، بپردازد.

نان یکی از مهمترین اقلامی است که در سفره هر ایرانی پیدا می‌شود، همچنین نان در فرهنگ ایرانی_اسلامی اهمیت بسیار بالایی دارد.

نان هرچه تازه تر باشد طعم بهتری دارد اما به دلیل زندگی اجتماعی و مشغله‌های کاری، گاهی اوقات نمی‌توانیم نان تازه را خریداری کنیم؛ این مشکل امروز به دست استارتاپ‌ها برطرف شده است.

استارتاپ‌ها که با هدف آسان‌تر شدن زندگی به وجود آمده‌اند کاری می‌کنند که در وقت و هزینه افراد صرفه‌جویی شود، در همین راستا یکی از آنها نرم‌افزار تلفن همراهی را طراحی کرده است که به کمک آن می‌توانید هر روز نان‌هایی تازه را بر سر سفره‌های خود داشته باشید.

هر یک از کاربران می‌توانند انواع نان‌های صنعتی، رژیمی و یا فانتزی را در این نرم‌افزار سفارش دهند و آنها را درب منزلشان تحویل بگیرند.

 

نان‌های خود را از طریق برنامه‌های تلفن همراه خریداری کنید
در این استارتاپ می‌توانید پس از آنکه برنامه تلفن همراه را نصب کردید نان مورد نظر خود را سفارش دهید و پول نان را از طریق درگاه‌های تجاری پرداخت کنید تا نان در کمتر از چند دقیقه به دست شما برسد.

در ماه مبارک رمضان شما می‌توانید نان تازه را به کمک این استارتاپ بر سر سفره‌های خود داشته باشید، همچنین به گفته سازندگان این برنامه نان‌ها از بهترین نانوایی‌های شهر تهیه می‌شوند تا در اختیار خانوارهای ایرانی قرار گیرند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید