خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزیر کار قزاقستان در دیدار با وزیر کار کشورمان از وی خواست تا تجارب ایران را در بخش ساماندهی نیروی کار و کارگران دراختیار آنان قراردهد .

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی، وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی در این دیدار ربیعی به زمینه های همکاری مشترک فراوان میان ایران و قزاقستان اشاره کرد .

وی اظهارکرد : درگذشته ایران و قزاقستان درحوزه ایمنی و بهداشت کار یادداشت تفاهم داشته است و می توان دراین زمینه همکاری های بیشتری داشت . با توجه به سابقه تاریخی میان دوکشور می توان فعالیت های مشترک را گسترش داد .

 ربیعی گفت : در زمینه صدور نیروی کارماهر به  قزاقستان ، آموزش های فنی و حرفه ای ،  تنظیم بازار کار ، کاهش فقر و ... می توان با قزاقستان همکاری های مشترکی داشت .

وی ادامه داد : جایگاه قزاقستان برای ما دارای اهمیت فراوانی است و با توجه به مسائل اجتماعی ، اهداف فرهنگی و عقاید مشترک می توان زمینه های همکاری میان دوکشور را توسعه بخشید .

وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی باتشریح جزئیاتی از دیدارهای قبلی میان دو کشور ایران و قزاقستان یاد آور شد : امروزه با شرایط جدید پیش آمده میان دوکشور توجه به منابع انسانی اهمیت ویژه ای یافته است و برای ارتقای بهره وری نیروی انسانی برنامه ریزی های فراوانی در کشورمان انجام داده ایم .

ربیعی گفت : اکنون شرایط بازار کار تغییر کرده است و ساماندهی اشتغال ازجمله برنامه های مهم ما در ایران به شمار می رود .

وی همچنین به تحولات اجتماعی درکشورمان اشاره کرد و افزود : از شما دعوت می کنم از کشور ما بازدیدی داشته باشید تا زمینه های همکاری دوکشور تقویت شود .

گفتنی است دراین نشست از ربیعی دعوت شد تا دیداری از کشور مقابل داشته باشد تا بتوانند زمینه های همکاری را بیشتر مورد بحث قراردهند و به یادداشت های تفاهم دست پیدا کنند .

همتای قزاقستانی ربیعی از وی خواست تا تجارب ایران را در بخش ساماندهی نیروی کار و کارگران دراختیار آنان قراردهد .

گفتنی است چند تن از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس مرتبط با موضوعات کارگری و مسائل اجتماعی دراین سفر ربیعی را همراهی می کنند .


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید