خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان گفت: این واحد دانشگاهی از طرح‌های کسب و کار اشتغال فراگیر در حوزه سلامت استقبال می کند و طرح‌های رسیده نیز پس از بررسی و تایید برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می شوند.

به گزارش کارآفرین ناب، شهباز توکلی در گفت وگو با ایرنا افزود: دانشگاه علوم پزشکی زنجان همسو با سیاست‌ های دولت در ارتباط با حمایت از طرح‌ های کسب و کار اشتغال فراگیر و روستایی در سایر بخش‌ها، کارهایی را مورد توجه قرار داده است.
وی اظهار کرد: بر این اساس حوزه سلامت نیز آمادگی خود را برای بررسی و معرفی طرح‌های کسب و کار در حوزه‌های مختلف بهداشتی و درمانی پس از پذیرش جهت دریافت تسهیلات اعلام کرده است.
توکلی افزود: بر این اساس تمامی کارآفرینان و افراد علاقمند به فعالیت در زمینه‌ های توسعه گردشگری سلامت، مراقبت‌های سلامت جامعه نگر، مراکز ترک اعتیاد، گسترش خدمات بهداشتی غیر دولتی، گسترش طب سنتی علمی، می توانند به سایت کارا مراجعه کنند.
به گفته مدیر دفتر کار آفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان ، خدمات سلامت در مشاغل خانگی، نرم‌افزارهای نوین در حوزه سلامت و مراکر تشخیصی و درمانی و بازتوانی غیردولتی دیگر حوزه های دیگری هستند که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت کارا و تکمیل مراحل ثبت نام، طرح خود را در سامانه یاد شده ثبت کنند.
وی بیان کرد: با همکاری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی طرح های رسیده پس از بررسی و تایید نهایی برای دریافت تسهیلات مورد نیاز به بانک عامل معرفی خواهند شد.
توکلی افزود: نرخ سود تسهیلات این نوع طرح ها ناچیز بوده و در این میان ورود شرکت های تعاونی این واحد دانشگاهی برای ارائه ایده های مورد نظر روند مناسبی داشته و تسهیلات خوبی دریافت کرده اند.
وی اظهار کرد: یکی از کاربردی ترین و اساسی ترین مفاهیم مورد نیاز جامعه امروز کار آفرینی است که به اعتقاد کارشناسان امر محرکه و توسعه اقتصادی جوامع بشمار می رود.
مدیر دفترکارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری مخاطره پذیر به عنوان یکی از مهمترین منابع تامین مالی کسب و کارهای کار آفرینانه و تکنولوژی نقش بسیار مهمی در اقتصاد ایفا می کند.
وی یادآوری کرد: در این میان دانشگاهها به عنوان مرکز آموزش و یادگیری بستر ساز قابلیت های کار آفرینی برای پیاده سازی طرح های کار آفرینی و اشتغال زا هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید