خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل فرهنگی دانشگاه تهران از برگزاری نشستی در هفته آینده با محوریت بررسی طرح کارآفرینی دانشجویان خبر داد و گفت: این نشست با حضور فعالان دانشکده کارآفرینی و پارک علم و فناوری برگزار خواهد شد.

به گزارش کارآفرین ناب، محمدعلی زارع چاهوکی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر که به زودی طرح تدوین‌شده در زمینه کارآفرینی دانشجویان مورد بحث و تبادل‌نظر قرار می‌گیرد، اظهار داشت: هفته آینده با حضور فعالان علم و فناوری دانشگاه و همچنین دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران این طرح مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: هفته آتی چارچوب اجرایی موضوعات کارآفرینی و نحوه حمایت از فعالیت دانشجویان در این زمینه معلوم می‌شود و مطابق آن، کسب و کارها مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه طرح کارورزی دانشجویان در کنار کارآفرینی در دستورکار قرار گرفته است، گفت: پیش از این دانشکده‌ها به صورت موردی کارورزی و تغییر کارآفرینی را پیگیری می‌کردند، اما با تصویب این طرح در تمام سطوح دانشگاهی از جمله فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و محیط زیست پیگیری خواهد شد.

زارع چاهوکی تأکید کرد: در این باره با بخش خصوصی وارد مذاکره شدیم تا از ظرفیت‌های این بخش استفاده کنیم؛ همچنین با هماهنگی معاونت آموزشی دانشگاه طرح‌های دیگری در این زمینه پیگیری می‌شود.

وی درباره مطالبات تشکل‌های دانشجویی و فرهنگی، از مسئولان دانشگاه تهران،گفت:‌تشکل‌های دانشجویی براساس نوع فعالیت، طرح‌ها و پیشنهادات مختلفی دارند که در این زمینه کانون‌های فرهنگی هنری تقاضای تقویت پروژه‌های این حوزه و نشریات نیز تقاضای افزایش چاپ دارند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید