خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حمایت از کالای ایرانی، فراخوان انتخاب و معرفی کارخوب و با کیفیت ایرانی را در حوزه ICT اعلام کرد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال حمایت از کالای ایرانی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد پس از بررسی های مقدماتی توسط هیات داوری، با رای و انتخاب مردم نسبت به معرفی کار خوب و با کیفیت ایرانی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات وبا موضوعات محوری زیر، اقدام کند.

بنابراین از تمام شرکت های متقاضی که تقاضای ارزیابی کار خوب و با کیفیت ایرانی که محصول یا خروجی آنها مرتبط با عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و یا ازپلتفرم های آن استفاده کرده باشند و موقعیت فیزیکی آن ها در محدوده جغرافیایی ایران باشد، دعوت می شود حداکثر تا تاریخ 15 تیرماه امسال فرم مربوطه، درخواست و مستندات خود را به پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

موضوعات محوری این فراخوان شامل است از:
خدمات مبتنی بر ویدئو، خدمات و ابزارهای پایه فناوری اطلاعات، آموزش، بهداشت و سلامتی، تبلیغات و بازاریابی، جمع سپاری، حمل و نقل، خدمات ابری و CDN، خرده فروشی، رسانه، شبکه های اجتماعی و ابزارهای وابسته، فناوری های مالی (فین تک)، خدمات عمومی، مدل و لباس، ابزارهای مبتنی بر نقشه، موسیقی، نیازمندی، توان یابان، پیام رسان، کاریابی، گردشگری، زنان و خانواده، محیط زیست، بازی و سرگرمی، تجهیزات، کالا و لوازم، کشاورزی، اینترنت اشیا (IOT)، سبک زندگی، کودک و نوجوان، دینی و مذهبی، امنیت، کتاب، خدمات غذا و رستوران، ورزش، فرهنگی و هنر، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و سایر.



متقاضیان برای شرکت در این ارزیابی و دریافت فرم فراخوان می توانند فایل زیر را دانلود کنند.



ضمن اینکه اطلاعات بیشتر را می توانید از اینجا بدست آورید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید