خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به ایجاد روستاهای کارآفرین در استان، گفت: در سال‌جاری تعداد روستاهای کارآفرین استان گلستان به ۵۰ روستا خواهد رسید.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی نصیبی در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در روستاها اظهار داشت: تا پایان سال‌جاری 200 واحد بوم‌گردی و طبیعت‌گردی به ظرفیت استان گلستان افزوده می‌شود.

وی افزود: این واحدهای جدید با در نظر گرفتن شرایط، قوانین و مقررات در شهرستان های مختلف استان گلستان راه‌اندازی خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان تصریح کرد: در سال‌جاری با همکاری سازمان مدیریت پسماند در 50 روستای استان گلستان طرح تفکیک زباله از مبداء اجرایی خواهد شد.

نصیبی در ادامه با بیان اینکه با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان و دهیاری‌های استان درصدد راه‌اندازی خانه‌های ورزش جدیدی هستیم، خاطرنشان کرد: تا پایان سال‌جاری حداقل 60 خانه ورزش جدید در روستاهای استان گلستان راه‌اندازی می‌شود. این خانه‌های ورزش مسقف بوده و مساحت آنها یک‌صد متر مربع است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: در نظر داریم با استفاده از ظرفیت پست بانک‌ها برای شرکت‌های تعاونی روستایی و دهیاری‌ها تسهیلات کم‌بهره با ضمانت‌هایی مانند منابع آنها فراهم کنیم.

نصیبی به تفاهم نامه های اجرایی منعقد شده با بانک‌های سینا و پارسیان برای دریافت تسهیلات کم بهره برای روستائیان اشاره کرد و اظهار داشت: استان گلستان رتبه نخست جذب تسهیلات روستایی در کشور را بدست آورده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید