خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مرجع تقلید شیعیان گفت: کمیته امداد به‌عنوان امداد جامعه، باید متحول و محل کارآفرینی نیازمندان کشور شود.

به گزارش کارآفرین ناب به‌نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در جمع مسئولان کمیته امداد استان گلستان اظهار داشت: کمیته امداد به‌عنوان امداد جامعه، باید متحول و محل کارآفرینی نیازمندان کشور شود.

وی با تأکید بر اشتغال‌زایی اقشار آسیب‌پذیر جامعه افزود: کمیته امداد باید با همتی مضاعف به‌ صورت جدی‌تر، وارد اشتغال‌زایی نیازمندان شود تا نیازمندان جامعه به‌عنوان تولیدکننده به امرار معاش زندگی خود بپردازند و مستغنی شوند.

این مرجع تقلید با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت از کالای ایرانی برای اشتغال‌زایی و حمایت از شاغلین کشور  عنوان کرد: مسئولان با ایجاد اشتغال در کشور به‌ویژه مستضعفین جامعه، زمینه توانمندسازی و درآمدزایی آن‌ها را فراهم کنند تا خودشان صاحب تولید و درآمد مستقل شوند و مملکت را اداره کنند.

این مرجع عالی‌قدر گفت: با پرداخت زکات، امکانات جامعه بهتر و حوائجات نیازمندان کشور برآورده می‌شود.

حسین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان هم در این دیدار گفت: سال گذشته 17 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد عازم سفرهای زیارتی عتبات عالیات، مشهد و قم شده‌اند.

امان الله حسین‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر 7 هزار خانوار گلستانی فاقد مسکن یا دارای مسکن غیر مقاوم‌اند افزود: در سالهای اخیر این نهاد با اعطا تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض برای خانه‌دار کردن مددجویان فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان گام‌های مؤثری برداشته است.

وی با توجه به پرداخت 2 هزار و 300 کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان در سال 96 یادآور شد: صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان گلستان سال گذشته بیش از 5 هزار تسهیلات کارگشایی به مددجویان و نیازمندان منطقه اعطاء کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان گلستان با اشاره به توانمندسازی 6 هزار خانوار گلستانی در 3 سال اخیر گفت: این نهاد با توجه به اهمیت سرفصل اشتغال در سال‌های اخیر با ارائه آموزش و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و نظارت، خریداری و بازاریابی محصولات تولیدی آن‌ها، زمینه اشتغال افرادی که توانایی انجام کار رادارند فراهم کرده تا با توانمندسازی آن‌ها از گردونه حمایت این نهاد خارج شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید