خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ۳۳ هزار فارغ التحصیل دانشگاه‌های مختلف در مراکز رشد و کارآفرینی شاغل شدند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، مسعود برومند در آئین تکریم رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار داشت: به دنبال توسعه فناوری‌ها می‌توانیم اشتغالزایی را بالا ببریم و از این رو تلاش کردیم با توسعه مراکز رشد و فناوری، زمینه اشتغالزایی را برای فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه از دهه ۷۰ شاهد توسعه فناوری در سطح کشور شدیم، افزود: از سال ها ۸۵ به بعد فناوری رو به پیشرفت رفت و از سال های ۸۸ به بعد مراکز رشد و کارآفرینی شکل و شمایل پیدا کرد به طوری که امروز ۳۳ هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف شاغل شدند.

معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مسئله مهم پیش روی کشور را کارآفرینی و نوآوری عنوان کرد و بیان داشت: با وجود بحران بیکاری امروز بدنبال اشتغالزایی از راه فناوری هستیم که شهرک علم و فناوری اصفهان در این حوزه از سال های قبل قدم گذاشته است و سبقه طولانی دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بزرگترین پارک علم و فناوری را در کشور دارد، بیان داشت: شهرک علم و تحقیقاتی اصفهان ارتباط خوبی با دانشگاه صنعتی دارد و این یک امتیاز ویژه برای هر دو نهاد است.

برومند با اشاره به تاریخچه بازگشایی دانشگاه ها گفت: از سال ۶۲ شاهد شکل گیری دانشگاه ها بودیم و از بعد انقلاب تحصیلات تکمیلی را داشتیم که در این سال‌ها موفق به انجام ۴۸ هزار پژوهش علمی در سطح جهانی شدیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید