خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهروری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی پویش " حمایت از کارآفرین ایرانی – کالای ایرانی " با کمک هنرمندان خبر داد .

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رحیم سرهنگی در دیدار با بهنوش بختیاری، بازیگر کشورمان با تاکید بر این که دولت ها نقش تسهیلگری و فراهم سازی زیرساخت ها را بر عهده دارند، اظهار کرد: دولت در زمینه کارآفرینی باید سعی در نهادینه سازی فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه و حمایت از کالای ایرانی نماید، خرید کالای ایرانی، علاوه بر جلوگیری از بیکاری جوانان، امنیت و رفاه اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد.

وی با توجه به اهمیت موضوع "پشتیبانی فرهنگی" به عنوان یکی از ارکان اصلی شاخص جهانی کارآفرینی، انجام فعالیت های بنیادی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی را در قالب راه اندازی برخی پویش ها و کمپین ها پیشنهاد و تاکید کرد: برای ارتقای فرهنگ کارآفرینی باید از افرادی مانند هنرمندان کمک گرفت که از جنس مردم هستند و مردم آنها را دوست دارند. هنرمندان از جمله کسانی هستند که می توانند نقش بسیار زیادی در گسترش فرهنگ کارآفرینی در میان مردم داشته باشند.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استفاده از محبوبیت هنرمندان در الگوسازی برای جوانان و سوق دادن فرهنگ جامعه به سوی فعالیت های کارآفرینانه را توصیه کرد.
وی در ادامه با تاکید بر حمایت از استارتاپ ها و حرکت در جهت کارآفرینی و خلاقیت، تصریح  کرد: ما باید پویش حمایت از کارآفرین ایرانی- کالای ایرانی را به منظور توسعه و ترویج کارآفرینی در جامعه، راه اندازی و از کمک اهالی فرهنگ و هنر در این کمپین بهره مند شویم.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی با اشاره به نقش موثر آموزش در نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی، خاطرنشان کرد: باید دید مردم تغییر کند و کارآفرینان برای جوانان الگو شوند، حمایت از کارآفرینان می تواند به رونق اقتصادی و سایر چالش های موجود بیانجامد. در این راستا هنرمندان به دلیل محبوبیت بین مردم به ویژه جوانان می توانند بسیار کمک کنند.
بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان نیز در این نشست حمایت از کارآفرینان و تزریق امید به جوانان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: باید فضایی را در جامعه فراهم کنیم که جوانان بتوانند به سمت کارآفرینی و خلاقیت حرکت کنند.
 این بازیگر نقش رسانه ملی در این زمینه را بسیار حائز اهمیت دانست.
وی ترویج فرهنگ انسان دوستی و اخلاق را نیز مورد تاکید قرار داد و در عین حال تصریح کرد: ما نباید فقط به دنبال پول دادن به افراد باشیم بلکه ما باید از کارآفرینی حمایت کنیم تا فضای ایجاد کار در جامعه فراهم شود.  
بختیاری معتقد است: آنچه امروز می تواند جامعه ما را به انحطاط بکشاند، ناامیدی در جامعه است که متاسفانه برخی از افراد، خواسته و ناخواسته به این مساله دامن می زنند. ترغیب و تشویق جوانان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار  و در کنار آن آگاهی بخشی و هدایت آنان می تواند امید را در جامعه زنده کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید