خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: ما به عنوان سربازان بخش خصوصی امید به دیپلماسی وزارت خارجه داریم. امیدواریم گره فعلی با مذاکره و دیپلماسی مقتدر حل شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا، پدرام سلطانی، در نشست هیات نمایندگان اتاق ایران که با حضور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه برگزار شد، در مورد آخرین تعاملات شرکت‌های خارجی با نمایندگان بخش خصوصی ایران در حوزه اقتصاد، بیان کرد:  «سرمایه‌گذارانی که در استارت‌آپهای ایرانی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اعلام کردند که مجبور هستند از ایران بروند.»

او ادامه داد: «طبق آخرین اخبار، شرکت‌های بزرگ روسی تعامل خود با ایران را متوقف کرده‌اند. یک بانک ترکیه‌ای که عمده فعالیت‌های بین ایران و ترکیه را انجام می‌داد، فعالیت خود را متوقف و اعلام کرده که حساب‌های ایران بسته می‌شود. همچنین شرکت‌های کره‌ای و ژاپنی اعلام کرده‌اند فقط تا ماه جولای میلادی در ایران فعالیت می‌کنند و بعد از آن فعالیت خود را متوقف خواهند کرد. هند هم اعلام کرده که مجبور است تعاملات خود را با ایران قطع کند. کویت، سنگاپور، هنگ‌کنگ و تایوان هم اعلام کردند که بیش از این نمی‌توانند با ایران کار کنند.»

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران در مورد فعالیت شرکت‌های اروپایی نیز توضیح داد: «شرکت‌های مختلف اروپایی اعلام کرده‌اند که بیشتر از دو ماه دیگر نمی‌توانند در ایران فعالیت کنند.»

امید بخش خصوصی به دیپلماسی وزارت خارجه است
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان این‌که گفته می‌شود بازگشت تحریم‌ها این بار نسبت به قبل با سرعت بیشتری رخ خواهد داد، ادامه داد: «ما به عنوان سربازان بخش خصوصی امید به دیپلماسی وزارت خارجه داریم. امیدواریم گره فعلی با مذاکره و دیپلماسی مقتدر حل شود. دیپلماسی که هم در کشورهای همسایه و هم در قدرت‌های بزرگ یک رویکرد را انتخاب می‌کند.»

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید