خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اولین قسمت از برنامه «پیشران» با موضوع «رقابت کسب و کارهای سنتی و مدرن» سه شنبه ۵ تیرماه ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «پیشران» عنوان برنامه جدید گروه دانش شبکه چهار سیما به تهیه کنندگی سودابه آقاجانیان است که ویژه فعالان اقتصادی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان کسب و کارهای نوپا تهیه و تولید می شود.

در این برنامه زنده تلویزیونی که از این هفته  به صورت هفتگی سه شنبه ها ساعت ۲۱ روی آنتن می رود، از صفر تا صد کسب و کار در شرایط اقتصاد فعلی بازار و حمایت از کالای ایرانی با حضور اساتید و کارشناسان حوزه های مرتبط پرداخته می شود.

در اولین قسمت از برنامه «پیشران» ساختار کسب و کارهای مدرن و تفاوت آن با کسب و کارهای سنتی،پیش بینی آینده کسب و کارهای سنتی و مدرن واستفاده از ظرفیتهای هرکدام برای دیگری مورد بررسی قرار می گیرد.

محمدرضا نظری دارای دکترای کسب و کار و مدرس دانشگاه با حضور در این برنامه به تفسیر کسب و کارهای مدرن و سنتی و تفاوت های این ۲ بخش خواهند پرداخت و با واکاوی چالش ها و فرصت های پیش روی این ۲ حوزه به پرسش های مخاطبان پاسخ خواهند داد.

در قسمت معرفی یک کارآفرین، علیرضا شریفی با یک کارآفرین گفتگو می کند. در بخش اخبار داخلی حمیده سلطانی گوینده و سردبیر برنامه  مخاطبان را در جریان تازه ترین خبرها در حوزه کسب و کار های داخلی قرار می دهد و در بخش اخبار خارجی که اجرای آن را عطاءالله شریفی بر عهده دارد خبرهای اقتصادی درخارج از کشورتحلیل می شود.

برای برنامه «پیشران» یک مسابقه پیامکی نیز با توجه به موضوع برنامه درنظر گرفته شده است که در آخر هر برنامه به سه نفر از مخاطبان شرکت کننده در مسابقه جوایزی اهدا می شود.

«پیشران» با اجرای مهدی مفیدی راد از ۵ تیر به صورت هفتگی سه شنبه ها ساعت ۲۱ در مدت زمان ۶۰ دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می شود.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید