خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری اتاق بازرگانی ایران و دانشگاه "گریفیت" استرالیا،روز 26 تیر ماه نشست آموزشی «توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی» را برگزار می‌کند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، محمود ضیایی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و دبیر علمی نشست آموزشی «توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی»، ضمن اعلام این مطلب و با بیان اینکه شناخت شکاف موجود میان مبانی نظری و واقعیت های عملی موجب می‌شود تا مدیران و برنامه‌ریزان صنعت گردشگری طرح‌های کاربردی و موثرتری برای تحقق توسعه پایدار گردشگری کشور ارائه کنند، افزود: این نشست فرصتی را فراهم می‌کند تا شرکت کنندگان با مهارت‌های پیمایش میدانی از جمله شیوه جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، مصاحبه و مشاهده هدفمند و نیز چالش های مدیریتی توسعه اندیشیده نشده گردشگری بیشتر آشنا شوند.

ضیایی، مدیریت جاذبه، زیرساخت، بازاریابی، منابع انسانی و سازمان را از اهم محورهای آموزشی نشست توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی عنوان و خاطرنشان کرد: دانشگاه گریفیت کشور استرالیا تجربه خوبی در پیاده سازی طرح های کارآفرینی و تحقق توسعه پایدار دارد که این همایش میتواند موجب انتقال دانش و تجربه به مدیران، فعالان و دانشجویان شود.

این استاد گردشگری ادامه داد : انتظار می‌رود در فرصتی که این کارگاه برای شنیدن چالش های مدیریتی از زبان مسئولین و مدیران اجرایی این مقصدها پدید می‌آورد دانشجویان به درک ملموس‌تر و واقعی‌تری از چالش‌های توسعه گردشگری در زمان اجراء برسند.

دبیر علمی نشست آموزشی «توسعه اکوتوریسم و کارآفرینی» در پایان خاطرنشان کرد: در بخش اکوتوریسم این نشست، مهارت‌های کمپینگ، آشنایی با اکوسیستم های جنگلی و کوهستانی و مدیریت گردشگری در مناطق تحت حفاظت آموزش داده خواهد شد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید