خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان از بیمه کارآفرینان روستایی که از تسهیلات صندوق امید استفاده می کنند، خبر داد و گفت:این افراد می توانند تحت پوشش بیمه ازکارافتادگی، بازنشستگی قرار گیرند.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، محمدمهدی واعظ مهدوی در مراسم امضای تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید افزود: قرارداد منعقد شده میان ما و صندوق امید شامل ۱۷ بند است که بر اساس آن افراد روستایی و عشایری که از تسهیلات صندوق امید استفاده می کنند می توانند توسط صندوق روستاییان و عشایر بیمه شوند.

وی افزود: در شرایطی که با تحریم ها مواجه خواهیم شد و شاهد اقدامات هنجارشکنانه رئیس جمهوری آمریکا برخلاف عهد و پیمانشان هستیم، مهمترین استراتژی باید رسیدگی به گروه های محروم و توانمندسازی آنها باشد که در این شرایط روستائیان و عشایر بیش از همه آسیب پذیر هستند به همین دلیل باید چتر حمایتی و اشتغال را برای آنها افزایش دهیم و بیمه اجتماعی با خود اشتغال را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: رشد و گسترش بیمه اجتماعی راهکار اثربخشی در شرایط موجود کشور خواهد بود.

واعظ مهدوی با اشاره به اینکه گسترش کمی و کیفی بیمه در برنامه پنجم و ششم آمده است، گفت: در نظام لایه بندی رفاه اجتماعی در سطح اول مساعدت ها شامل افرادی است که قدرت کار ندارند که این افراد معمولا تحت پوشش نهادهای حمایتی امداد و بهزیستی هستند و در لایه دوم بیمه های پایه است که در این بیمه کارفرما رکن مهمی برای روستائیان و عشایر است که بیمه این افراد در صندوق روستائیان طراحی شده است که شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوت و درمان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در بیمه اجتماعی دولت سهم کارفرما را پرداخت می کند، افزود: افراد با داشتن ۶۵ سال سن و ۱۵ سال سابقه می توانند بازنشسته شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، تصریح کرد: با این تفاهم نامه روستائیان و عشایری که کارآفرین شده و شغل پیدا کرده اند، می توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند و دولت نیز سهم کارفرما را پرداخت می کند.

واعظ مهدوی افزود: همچنین بر اساس سیاست گذاری و برنامه ریزی های انجام شده قصد داریم علاوه بر بیمه، منابع مالی صندوق کارآفرینی امید را نیز ارتقا دهیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید