خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 عضو کمیسیون عمران مجلس :

اراده‌ای برای اتمام مسکن مهر وجود ندارد

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که موضوع استیضاح وزیر راه در حال پیگیری است از آخوندی و معاون وی در شرکت عمران شهرهای جدید برای برگزاری مناظره درخصوص طرح مسکن مهر دعوت کرد و گفت:اراده‌ای برای اتمام مسکن مهر وجود ندارد.علیرضا خسروی در گفتگو با تسنیم، اظهار کرد: با توجه به عملکرد ضعیف وزارت راه و شهرسازی واضح و روشن است که پروژه‌های مسکن مهر علی رغم قول داده شده تا پایان سال جاری به اتمام نمی‌رسند.

وی با تاکید بر این‌که می‌خواهیم با مسئولان وزارت راه و شهرسازی رو در رو مناظره کنیم، تصریح کرد: اگر این مناظره اتفاق بیفتد برای مردم مسائل روشن می‌شود.وی ادامه داد: بر اساس عقل ساخت و ساز و مهندسی اتمام واحدهای مسکن مهر در سال جاری ممکن نیست، خیلی واضح است. در این زمینه هم می‌توان صورت وضعیت و هم وضع ساخت و ساز را ملاک قرار داد، هر کدام از اینها را در نظر بگیریم می‌بینیم که تا پایان سال 94 مسکن مهر تمام نمی‌شود.وی با پیش‌بینی این‌که مسکن مهر تا سال 1400 تمام نمی‌شود، افزود: واقعیت آن است که اراده‌ای نیست و بعضی وقت‌ها کارگران را در سایت‌های مسکن مهر جمع می‌کنند تا بگویند کارها در حال انجام است.عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید دوباره بر آمادگی جهت برگزاری مناظره با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون وی در شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: باید مشخص شود استدلال اقای نریمان چیست که می‌گوید ما واحدهای مسکن مهر را تا سال 95 تمام می‌کنیم.
خسروی یادآور شد: دولت قبل مسکن مهر را با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی تحویل دولت یازدهم داد و الان هم حدود 24 ماه از عمر دولت تدبیر و امسد می‌گذرد اگر ماهانه یک درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم الان پیشرفت پروژه‌ها 9حدود 94 درصد می‌شد.وی ادامه داد: چرا به این میزان پیشرفت فیزیکی نرسیده‌ایم، ما نمی‌توانیم با رساضیات شوخی کنیم. موضوع واضح و مشخص است و آن این‌که در این بخش کم‌کاری شده است.وی با بیان این‌که باید استدلال دولتی‌ها در این زمینه مطرح شود، تصریح کرد: اوج پیگیری‌ها مجلس ماده 49 و انجام استیضاح وزیر راه و شهرسازی بوده  است.وی با اشاره به ضعف مدیریت در شهرهای جدید افزود: در این زمینه با مسئولان وزارت راه و شهرسازی حتی جلسات خصوصی برگزار کردیم و خودشان هم این مسئله را قبول دارند. واقعیت این است که افرادی که مدیران شهرهای جدید نظرات انتخاباتی دارند و چند روز دیگر می‌روند. چرا باید با سرنوشت مردم این‌گونه بازی کنیم؟عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این‌که باید کار درستی را انجام دهیم، اظهار کرد: با این سبک و سیاق کنونی کار مسکن مهر تمام نمی‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید