خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه از برگزاری همایش سه روزه کارآفرینی زنان در استان در تاریخ ۱۹ تا ۲۱ تیرماه جاری خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب، آذر خسروی در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهار داشت: بیش از ۴۰۰ بانوی کارآفرین در سطح استان کرمانشاه شناسایی شده‌اند که بخشی از این افراد بانوان بی‌سرپرست و بدسرپست  و بخش دیگری از آنها بانوانی هستند که در کنار همسرانشان موضوع اشتغال را مدیریت می‌کنند.

وی افزود:‌ برخی از این بانوان حتی می‌توانند الگوهای موفقی از زندگی خانوادگی را در سطح کشور ارائه کنند، البته دغدغه ما بیشتر اشتغال زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست است، چرا که آمار زنان بی‌سرپرست کرمانشاه از میانگین کشور بالاتر است.

مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه گفت: این دغدغه بیشتر به این دلیل است که ۱۳ درصد بانوان ما زنان بی‌سرپرست هستند  که تعدادی از آنها مجرد و از سن ازدواجشان گذشته، متعلقه یا به هر دلیلی خودشان زندگی را اداره می‌کنند.

خسروی با بیان اینکه در حوزه اشتغال بانوان توانستیم انجمن زنان کارآفرین استان کرمانشاه را تاسیس و ثبت کنیم، گفت: در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی اختصاص داده شده به زنان نیز بخش قابل توجهی از طرح ها با اشتغال پیش‌بینی شده ۲ هزار و ۴۴۵ مورد بوده است که برخی به بانک معرفی و بخشی تسهیلات را دریافت و بخشی دیگر در مرحله دریافت هستند.

وی تصریح کرد: در بخشی از شهرستانها می‌بینیم بخش عمده‌ای از تسهیلات را بانوان دریافت کرده‌اند، به طور مثال در شهرستانهای قصرشیرین، سنقر، جوانرود و ثلاث این سهم کمتر و در روانسر، سرپل‌ذهاب و هرسین بیشتر بوده است.

مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه از برگزاری همایش سه‌روزه کارآفرینی زنان در کرمانشاه خبر داد و گفت: طی مذاکراتی که با بنیاد توسعه کارآفرینی داشتیم یک همایش سه روزه در ۱۹ تا ۲۱ تیرماه جاری برای ارائه آموزش‌های کارآفرینی و آماده کردن زنان برای ورود به بازار کار برگزار خواهیم کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید