خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و اهداف دفتر امور زنان استانداری ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی برای بانوان استان است.


به گزارش کارآفرین ناب، «معصومه مرادیان» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در حاشیه بازدید جمعی از بانوان فعال اقتصادی استان از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2018 در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و اهداف دفتر امور زنان استانداری ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی برای بانوان استان در هر سطحی شامل مشاغل صنعتی، صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و عرصه‌های دیگر است.

وی افزود: توسعه و گسترش اشتغال‌آفرینی در استان در حیطه بانوان و شناسایی آن از جمله اهدافی است که کمیته کارآفرینی استانداری قزوین پیگیر آن است و در این راستا حضور شماری از زنان فعال در عرصه اقتصادی و اجتماعی در این نمایشگاه مورد توجه قرارگرفته است.

مرادیان تصریح کرد: بانوان حاضر در این نمایشگاه ضمن بازدید از بخش‌ها و غرفه‌های مختلف فناوری با پتانسیل‌های کار غیردولتی در بازار کار آشنا می‌شوند تا بدانند چگونه می‌توان در این زمان که با کمبود کار دولتی مواجه هستیم در این حوزه‌ها ورود جدی داشته باشند.

این مسئول با اشاره به این‌که ایجاد زمینه جذب برای زنان و جوانان در استارت‌آپ‌ها و مشاغل غیردولتی و ایجاد زمینه‌های کارآفرینی می‌تواند در کاهش دغدغه‌های اشتغال جامعه نقش‌آفرینی داشته باشد، گفت: آنچه ما در نمایشگاه حاضر دیدیم وجود ایده‌های بسیار جدید و تازه‌ای بود که بسیار ارزشمند است و می‌تواند در سطح استان نیز موردتوجه مسئولان و مدیران قرار بگیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، خاطرنشان کرد: بسیاری از بانوان توانمند استان اشتغال‌زایی و کارآفرینی را در حوزه زنان باهدف اعتلای اشتغال در حوزه بانوان به‌صورت شفاف برای استان به ارمغان آورده‌اند.

وی در خصوص جدیدترین تصمیم دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در حوزه اشتغال زنان اعلام کرد: طی بازدیدی که از این نمایشگاه صورت گرفت زمینه ساماندهی بانوان در حوزه مشاغل خانگی ایجاد شد تا بتوان از طریق آن زمینه آموزش و معرفی کالاهای تولیدشده توسط زنان کارآفرین استان به سایر استان‌ها و حتی دیگر کشورها فراهم شود.

مرادیان یادآور شد: شناسایی و معرفی محصولات تولیدشده و آموزش برندسازی در کنار بازاریابی گسترده در سطح ملی و فراملی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه خواهد بود و امیدواریم به نتیجه لازم برسد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید