خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

زیورآلات‌سازی جزو مشاغل خانگی قرار دارد که می‌تواند زمینه اشتغال پایدار خانگی را برای زیورآلات‌سازان فراهم کند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، قدمت زیورآلات‌سازی کمتر از قدمت آدمی بر روی زمین نیست و شناخت و قدرت یک تمدن در زمان قدیم هم سو با توسعه صنایع از جمله زیورآلات بوده است.

ایرانیان باستان پیشگامان ساخت زیورآلات بوده‌اند که اکنون این آثار در تمام موزه‌ها و کلکسیون‌ها جهان خودنمایی می‌کند. با گام نهادن صنعت زیورآلات به قرن 20 و 21 تغییر و تحول‌هایی در این صنعت صورت گرفت و سبک‌هایی از سایر کشورهای جهان با سبک‌های ایرانی ترکیب شده و صنعتی جدید را به وجود آورده است.

اکنون با توجه به نیازهای جامعه، صنعت زیورآلات‌سازی می‌تواند از جمله پردرآمدترین مشاغل قرار بگیرد، زیورآلات‌سازی در رسته مشاغل خانگی قرار می‌گیرد که می‌تواند به‌عنوان یک شغل برای افرادی که امکان اشتغال آنان در فضای کسب و کار بیرون از منزل فراهم نیست، به کار گرفته شود.

با توجه به موارد ذکر شده جهاد دانشگاهی کردستان، در ادامه رسالت خود، می‌کوشد تا در راستای رسیدن فرد به موقعیت شغلی برتر در بازار کار رشته «زیورآلات‌سازی» کمک‌کننده بوده و به‌عنوان تسهیل‌گر در حوزه مشاغل خانگی، ضمن ارائه خدمات توانمندسازی، فرصتی را ایجاد کند تا زیورآلات‌سازان علاقه‌مند صاحب‌فن در این زمینه، کسب و کار خود را در خانه‌شان راه‌اندازی کرده و از طریق اتصال به برندها و پشتیبانان ملی و استانی محصولات(کالا و خدمات) خود را به فروش برسانند.

این فرصتی برای افراد تازه کار است که مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند و به‌صورت جدی واردعرصه تولید زیورآلات شوند.

کارشناسان جهاد دانشگاهی از اول تا پایان کار در کنار علاقه‌مندان و متقاضیان زیورآلات‌سازی در طرح توسعه مشاغل خانگی خواهند بود و همه خدمات در مقوله توانمندسازی و ایجاد بازار فروش را فراهم خواهد آورد.

همگام با پیشرفت مشاغل اینترنتی، زیورآلات‌ساز می‌تواند با فعالیت در سایت مستقل این امکان را برای خود فراهم کند که به طور مستقیم با متقاضیان اقدام به همکاری و مشارکت در تولید پروژه کند.

در نهایت این‌که زیورآلات‌ساز می‌توانند در صورت گسترش کار، با استفاده از ظرفیت‌های موجود در طرح مشاغل خانگی، کار خود را توسعه داده وکسانی دیگری را در کنار خود به خدمت بگیرد.  

علاقه‌مندان برای شرکت در این پروژه کارآفرینی با مراجعه به سایت طرح توسعه مشاغل خانگی به آدرس  www.inhb.ir   نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید