خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یک کارآفرین گفت: اشغال‌شدن بخشی از ذهن مدیران در نزاع‌های سیاسی از جمله عوامل مخرب سازمان‌های درگیر در امر تولید است.


‌به گزارش کارآفرین ناب، دکتر بهرام دلفان در گفت‌وگو با ایسنا‌، درباره موانع اداری تولیدکنندگان اظهار کرد: به غیر از فکر و سرمایه که آورده تولیدکننده و کارآفرین است بقیه متغیرها به دست مجلس و دولت مصوب و اجرا می‌شود، اگرچه به غلط همه چیز پای دولت‌ها نوشته می‌شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود هر آنچه به عنوان قانون یا آئین‌نامه اجرایی نوشته می‌شود، ساده، کوتاه و مفید باشد، برای رسیدن به این هدف لازم است از پیشنهادات خود تولیدکنندگان استفاده شود.

دلفان اضافه کرد: مرحله بعد اجرای قانون بوده که عمدتاً دولت متولی آن است، وزارتخانه و سازمان‌هایی مثل صنعت و معدن، کشاورزی، بهداشت و درمان، منابع طبیعی، محیط زیست، شرکت شهرک‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها، امور مالیاتی، سازمان تأمین اجتماعی، اداره مالکیت صنعتی، استانداری‌ها و... همگی در تولید نقش دارند.

این مؤسس شرکت دانش‌بنیان داناکاسیان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در سطح کلان و در سطح استان، این سازمان‌ها و ارگان‌ها نه تنها مانع نباشند بلکه خود مشوق و کمک کننده باشند.

وی افزود: تفسیر غلط از قانون، فساد مالی و اداری به خصوص در سطح کارشناسی، اشغال شدن بخشی از ذهن مدیران در نزاع‌های سیاسی از جمله عوامل مخرب سازمان‌های درگیر در امر تولید است.

دلفان گفت: انتظاری که در سطح استان داریم این است که نظارت جدی صورت گیرد که ادارات دولتی تولیدکنندگان و کارآفرینان را به زمین نزنند، آنهایی که کار نمی‌کنند، مؤاخذه و برکنار شوند و بجای آنها افراد دلسوز و کاردان انتخاب شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید