خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران با اشاره به در نظر گرفتن 48 میلیاردتومان تسهیلات 4 درصد از سوی دولت برای مشاغل خانگی گفت : ازسال گذشته تا کنون 21 میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی بانوان کارآفرین در استان تهران توزیع شده است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  ایرنا ، ثریا شارقی در جریان بازدید از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه بانوان شهرستان قرچک افزود: یکی از اقدامات مهم دولت در حمایت از بانوان کارآفرین ، اختصاص 48 میلیارد تومان تسهیلات 4 درصد برای مشاغل خانگی است که از این میزان ، 21 میلیارد تومان از سال گذشته تا کنون در استان تهران توزیع شده و تا شهریور ماه امسال پرداخت آن ادامه دارد.
وی ادامه داد: در حوزه کارآفرینی بانوان در مناطق روستایی نیز تسهیلات ویژه ای از سوی دولت در نظر گرفته شده به گونه ای که بانوان کارآفرینی که بتوانند نسبت به راه اندازی کسب و کار روستایی اقدام کنند ، میتوانند از حداقل یکصد میلیون تومان تسهیلات برخوردار شوند.
شارقی اظهار کرد: یکی از برنامه های اداره کل امور بانوان استانداری ، امنیت اجتماعی بانوان است که برای دست یابی به این مهم ، سه گروه جهادی بسیج ، سازمان های مردم نهاد و کارشناسان اداری با حضور در مناطق مستعد آسیب های اجتماعی ، با ارائه آموزش و مشاوره های تخصصی ، از بروز این آسیب های پیشگیری می کنند و یا در صورت بروز آسیب ، از افزایش آن جلوگیری می کند.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران با اشاره به لزوم گذر از تفکر تک فرزندی در جامعه گفت : با بررسی های صورت گرفته ، مناطق یک و2 تهران ازبیشترین خانواده های تک فرزندی برخوردار می باشند که باید این نگرش از جامعه دور شود.
وی بیان کرد: پیش از این بیمه به فرزندان سوم تعلق نمی گرفت و یا مرخصی زایمان به مادرانی که سه فرزند بیشتر داشتند ارائه نمی شد که با حمایت های دولت ، این موانع برطرف و مشوقی برای فرزندآوری شد.
شارقی با بیان این که بر اساس آمار ارائه شده 8 میلیون زوج نابارور در سطح کشور وجود دارد افزود: تلاش می شود تا با حمایت دولت در ارائه یارانه و کمک های مادی ، توان خانواده های نابارور برای تأمین هزینه های درمان افزایش یابد تا با فرزند آوری ، کانون خانواده ها حفظ شود.


قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید