خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از شروع ثبت‌نام در مدرسه کسب و کار خبر داد و با بیان اینکه ثبت‌نام تا شش مرداد ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امکان ثبت نام در این مدرسه تابستانی، در نمایشگاه الکامپ و به صورت حضوری فراهم شده است.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، حامد ابراهیمی دو محور اصلی تعریف عناوین و سرفصل‌های آموزشی مدرسه کسب و کار را توسعه مهارت‌های فردی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مدرسه در قالب ۱۴ روز کسب و کاری تعریف شده است که شامل ۱۸ عنوان دوره تخصصی و ارائه تجربیات شرکت‌های موفق، آشنایی با خدمات شتابدهنده‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و نیز بازدید از مراکز کارآفرینی و نوآوری خواهد بود.

وی تیپ‌شناسی شخصیتی و شغلی، مهارت و روش‌های حل مسئله، ایده پردازی و تفکر خلاق، مهارت تولید محتوا، زبان بدن و اصول مذاکره و روش حرفه‌ای ارائه کسب و کار به سرمایه‌گذار را از جمله سرفصل‌های مرتبط با توسعه مهارت‌های فردی مدرسه کسب و کاردانست و تشریح کرد: تیم سازی، چارت و رفتار سازمانی،ا عتبارسنجی ایده و ساخت MVP (حداقل محصول پذیرفتنی)، تحقیقات بازار، خلق مدل کسب و کار، بازاریابی دیجیتال، استراتژی قیمت گذاری محصول، اصول توسعه محصول، روش‌های ارزش‌گذاری استارت آپ‌ها و جذب سرمایه، اصول تنظیم قراردادهای سرمایه گذاری، آشنایی با قوانین بیمه و مالیات کسب و کارهای نوپا و استراتژی رشد استارت آپ‌ها نیز از جمله عناوین آموزشی هستند که در حوزه مدیریت کسب و کار مدرسه تدریس می‌شوند.

مدیر مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر خاطرنشان کرد: دوره نخست مدرسه سال گذشته با پذیرش ۳۵ کارآفرین برگزار شده و بازخوردهای بسیار مثبتی را به دنبال داشت. این موضوع باعث آن شد که مدرسه کسب و کار ۹۷ با سرفصل‌های به مراتب کامل‌تر، با حضور مربیان نام آشنای اکوسیستم استارتاپی کشور و همین‌طور حجم پذیرش بیشتر برگزار  شود.

ابراهیمی همچنین از برگزاری دوره "نحوه ارزیابی و آشنایی با مزایا و معافیت‌های دانش‌بنیان" در این مدرسه خبر داد و گفت: برگزاری این دوره در راستای پرداختن به موضوع فرهنگ سازی برای فعالیت‌های دانش بنیان است.

وی با اشاره به اینکه امکان ثبت‌نام حضوری در مدرسه کسب و کار در نمایشگاه الکامپ فراهم شده است، زمان برگزاری مدرسه کسب و کار خواجه‌نصیر را ۲۲ مرداد الی ۱۵ شهریور ۹۷ اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا ۶ مردادماه به وب‌سایت مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر به آدرس roshd.kntu.ac.ir  مراجعه کنند. همچنین امکان ثبت نام حضوری در فاصله برگزاری نمایشگاه الکامپ نیز ایجاد شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به غرفه مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر در سالن ١٠ نمایشگاه نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام کنند.

مدیر مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر تأکید کرد: برگزاری چنین رویدادهایی در تقویت استارت آپ‌ها و کسب و کارهای دانش بنیان کشور نقش اساسی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، "مدرسه کسب و کار" خواجه‌نصیرالدین طوسی یک رویداد یک‌ماهه است که با هدف تقویت مهارت‌های کارآفرینان، فعالین استارتاپی و توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان برای ورود موفق به بازار کار حرفه‌ای برنامه ریزی شده است.

 آشنایی با تجربیات شکست و موفقیت استارتاپ‌ها، وجهه دیگر این برنامه یک‌ماهه است که باعث اثربخشی ملموس آموزش‌های مدرسه خواهد شد؛ به همین منظور در طول برگزاری مدرسه سخنرانی و بازدیدهای متعددی از مراکز کارآفرینی و مدیران استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها انجام می‌گیرد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید