خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران گفت: متاسفانه میل شدید دستگاه های دولتی به تولید و تدوین مقررات دست و پاگیر و بازدارنده به مهمترین مشکل و مانع کسب و کارهای نوپا مبتنی بر نوآوری و به ویژه کسب و کارهای آنلاین در ایران تبدیل شده است .


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از  ایلنا، سلاح ورزی با اشاره به قوانین زائد در حوزه کسب و کار گفت: علی رغم قوانین زیاد و وجود نهادهای متعدد در حوزه مقررات‌زدایی از جمله شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی کمیته ماده ۱۲ دائمی شدن برخی از احکام توسعه و هیأت مقررات زدایی و مجوزهای کسب و کار و تاکید مقامات عالی مانند مقام رهبری، رئیس جمهورو معاون اول هیچ اقدام موثری در کاهش مقررات زائد به انجام نرسیده است و ماشین تولید مجوزها مقررات جدید همچنان در حال تولید و تکثیر است .

 به گفته رییس سازمان ملی کارآفرینی ایران در حالی که در ماه‌های گذشته بعد از برگزاری جلسات فراوان هیئت مقررات‌زدایی عدم نیاز به اخذ مجوز تی نماد و ضروری نبودن مجوز بند "ب" برای کسب و کارهای مجازی را در حوزه گردشگری تصویب و ابلاغ نمود، اما در هفته‌های اخیر گزارش های متعددی مبنی بر دخالت سازمان هواپیمایی کشوری و ایجاد موانع و تعریف مجوزهای جدید بر سر راه کسب و کارهای آنلاین در حوزه رزرو و فروش بلیط به گوش می رسد . ظاهراً با شکایت سازمان هواپیمایی کشوری و بر خلاف مفاد قانون بهبود مستمر محیط کسب و کارو در یک حرکت ناگهانی تعداد قابل توجهی از کسب و کار های فعال در زمینه ارائه خدمات رزرو و خرید بلیط آنلاین مسدود و از دسترس خارج شدند.

به گفته سلاح ورزی این اقدامات جزیره ای مصداق بارز اخلال در فضای کسب و کار و در تضاد با سیاست های اشتغالزایی دولت است و حتما پیگیری لازم برای  لغو این مجوز ها دردستور کار سازمان ملى کارآفرینی ایران خواهد بود.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید