خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه نمایشگاه الکامپ خبر داد که تلاش‌هایی را چه در خارج و چه در داخل برای متوقف کردن مسیر توسعه دیجیتالی مشاهده می‌کند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا، آذری جهرمی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه الکامپ عنوان کرد که در حوزه خارجی، تحریم‌هایی در زمینه فناوری اطلاعات به کسب‌وکارهای نوپای ایران واردشده است. در داخل نیز فیلترینگ‌های غیر کارشناسی شده و بی‌دلیل، مانع رشد کسب‌وکارهاست: «گروه‌هایی در خارج تلاش می‌کنند حوزه فناوری اطلاعات ایران را منزوی کنند. پیام روشن ما این است که جوانان ایرانی ثابت‌ کرده‌اند پشت هیچ در بسته‌ای نمانده‌اند و نخواهند ماند.»

گروه دومی که به کسب‌وکارهای نوپا ضربه می‌زنند، به گفته جهرمی افرادی هستند که به شکل غیر کارشناسی شده کسب‌وکارها را فیلتر می‌کنند. او در همین رابطه گفت:به گروه‌های داخلی شفاف عرض می‌کنم؛ کِی از اقتصاد و فرایند رانتی به مطلوبیت رسیده‌اید که این بار هم برسید؟ اجازه بدهید جوانان بااستعدادشان، در یک فضای رقابتی، تحول را در کشور رقم بزنند. شاید با شکایت بردن به دادگاه و گرفتن حکم فیلترینگ، به تصور خودتان توانسته باشید دست‌اندازی را ایجاد کنید. اما بدانید که اگر خودتان را با کسب‌وکارهای نوپا تطابق ندهید، یک فرصت بی‌نظیر برای کنار این حوزه بودن را از دست می‌دهید. تحول دیجیتال درهرصورت شکل خواهد گرفت و ناگزیر خواهید بود به این سمت حرکت کنید. تکالیف کشور در حوزه اشتغال هم در همین مسیر قرار دارد.

آذری جهرمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ به‌عنوان مسیری برای رسیدن به تحول دیجیتال در کشور، خبر داد که مسیر پیش‌گرفته شده از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در الکامپ، مسیر درستی است و حضور پررنگ کسب‌وکارهای نوپا در این نمایشگاه، همین موضوع را نشان می‌دهد. به گفته رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، امسال فضای استارت‌آپ‌ها در الکام استارز در مقایسه با سال قبل دو برابر شده است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید