خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران، گفت: آموزش و مهارت‌آموزی، زدودن قوانین زائد در بخش کارآفرینی و همچنین لزوم فرهنگ‌سازی برای کسب موفقیت‌های بهتر سه محور توسعه کارآفرینی کشور است که باید بازیگران آن تشویق به فعالیت بیشتر شوند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، احسان قاسمی رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران در همایش روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی وحرفه‌ای که در سالن همایش دانشکده شریعتی دانشگاه فنی وحرفه‌ای کشور برگزار شد، گفت: به دنبال آن هستیم که ارتباط پویایی بین نهادهای حاکمیتی و بخش‌های خصوصی به صورت ویژه ایجاد کنیم.

وی در توضیح بیشتر این موضوع اظهار داشت: عدم تخصص‌گرایی و توجه به بخش کارآفرینی در سال‌های اخیر منجر به آن شده که حتی در واژه کارآفرینی هم برداشت اشتباهی صورت گیرد.

رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران خاطرنشان کرد:کارآفرینی با صاحب کسب و کار اشتغال در بخش‌های مختلف اشتباه گرفته می‌شود در حالی که باید مفهوم آن به خوبی تبیین شود.

قاسمی آموزش و مهارت‌آموزی و همچنین لزوم زدودن قوانین زائد در بخش کارآفرینی و فرهنگ‌سازی برای موفقیت‌های برتر را سه محور اصلی توسعه کارآفرینی کشور قلمداد کرد و افزود: وقتی این موارد ترویج داده شوند در آن صورت است که بازیگران بخش کارآفرینی به راه‌اندازی کسب و کار و اشتغال تشویق خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کارآفرینی بانوان با آنکه نیمی از جمعیت ایران را به خود اختصاص داده‌اند اما پیشرفت خاصی نکرده‌ایم در حالی که می‌توان با اصلاح برخی امور و مدیریت‌های بهتر آنها را تشویق به این کار کنیم.

رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران در پایان گفت: سرمایه‌گذاری در بخش کارآفرینی در حوزه اجتماع متأسفانه آسیب‌های جدی دیده‌اند در حالی که باید با قانون‌گذاری و زدودن قوانین زائد کمک‌ حال آنها به ویژه در مسائل مالی باشیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید