خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون صندوق کارآفرینی امید گیلان گفت: امسال با پرداخت 52 میلیارد و 173میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی از این صندوق، برای 290 نفر در استان شغل ایجاد شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا؛ یوسف پور واجد در بازدید از صندوق کارآفرینی امید آستارا اظهار داشت: میزان تسهیلات مصوب اشتغال روستایی سال جاری این صندوق 348 میلیارد و 650 میلیون ریال است و طرح های مشمول تسهیلات، از سوی ادارات صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی معرفی شده بود.
وی بیان کرد: بیشترین دریافت تسهیلات اشتغال روستایی متعلق به شهرستان های رودبار، تالش و لنگرود است و شهرستان های دیگر نیز با ارائه طرح های خود وام دریافت کنند.
پور واجد ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید به عنوان پیشرو در حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان، با اجرای طرح های هر روستا یک محصول و بوم گردی و اعطای تسهیلات ارزان قیمت از تولیدات داخلی با رویکرد کارآفرینی حمایت می کند.
معاون صندوق کارآفرینی امید گیلان گفت: سال گذشته با پرداخت 434 میلیارد و 878 میلیون و 640 هزار ریال تسهیلات، برای حدود سه هزار نفر در استان شغل ایجاد شد و آستارا در جذب اعتبار اشتغال، رتبه نخست گیلان را کسب کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید