خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یزد از برگزاری دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر کشور در این شهر با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار خبر داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، محمدحسین ریاحی در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره که با حضور استاندار و مسئولان مربوطه در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره یادشده که نماد خلاقیت، ایده پردازی و کارآفرینی به مفهوم واقعی است روزهای 29 و 30 مرداد ماه در یزد برگزار می شود.
وی افزود: در جشنواره یادشده برای نخستین بار از کارآفرینان برتر ملی در استانها تجلیل شود .
دبیر جشنواره کارآفرینان برتر یزد ، ترویج فرهنگ کارآفرینی، نوآوری، شناسایی کارآفرینان ملی ، انتخاب برترین ها و معرفی آنها به عنوان الگو ، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضای کسب و کار و هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی را از جمله اهداف جشنواره اعلام کرد.
ریاحی یادآور شد: هر سال جشنواره‌ای در قالب جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تهران برگزار می شود و امسال به دلیل وجود کارآفرینان شناخته شده و نمادهای بسیار خوب در یزد قرار است، جشنواره در این استان برگزار شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره امسال با دوازدهمین جشنواره ملی کارآفرینی همزمان شده است ، تصریح کرد: برخی از صنایع استان همچون شیرینی سنتی ، قدمت طولانی دارد به همین دلیل قرار است تندیس « حاج خلیفه رهبر» به همراه 2 نماد و تندیس دیگر به عنوان نماد جشنواره امسال در یزد نصب ‌شود.
به گفته مدیرکل تعاون یزد در جلسه امروز با حضور استاندار ، معاونان اقتصادی و عمرانی و نیز مسئولان مرتبط مباحثی در باره محل برگزاری جشنواره از جمله در باغ دولت آباد و پارک علم و فناوری اقبال مسائلی مطرح شد .
ریاحی ادامه داد: کارآفرینان در حوزه اقتصادی و اجتماعی نقش بسیار مهمی دارند، فرد کارآفرین با شناسایی فرصت‌ها از طریق نوآوری و پذیرش مخاطره، ارزش‌گذاری را در این حوزه ها بوجود می‌آورد.
رئیس جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
استان یزد با حدود سه هزار و 700 واحد تولیدی و صنعتی چهارمین استان صنعتی و دومین استان معدنی کشور محسوب می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید