خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: 2 مهارت آموخته کارآفرین استان در جشنواره ملی مهارت آموختگان کارآفرین برتر سال جاری تجلیل می شوند.

به گزارش کارآفرین ناب، محسن مددی در گفت و گو با ایرنا افزود: ندا رضایی بالو و یونس سواره 2 مهارت آموخته کارآفرین برتر استان در رشته طراحی دوخت و پرورش شتر مرغ هستند که برای تجلیل در این جشنواره انتخاب شده بودند.
وی اضافه کرد: ندا رضایی از شهرستان ارومیه و یونس سواره از شهرستان پیرانشهر موفق به کسب امتیازهای لازم برای تجلیل در این جشنواره شدند.
وی ادامه داد: 10 مهارت آموخته کارآفرین برتر در این جشنواره تجلیل می شوند که 2 نفر آنان از آذربایجان غربی هستند.
وی بیان کرد: پنج نفر برای تجلیل به این جشنواره معرفی شده بودند که از بین آنان 2 نفر حد نصاب لازم را کسب و در جشنواره ملی مهارت آموختگان کارآفرین برتر که با حضور رییس جمهوری برگزار می شود، تجلیل می شوند.
مددی افزود: شرکت‌کنندگان در این جشنواره بر اساس 6 معیار ارزیابی می‌شوند که اشتغالزایی با 30 امتیاز، منطقه جغرافیایی با 20 امتیاز، عوامل آموزشی با 20 امتیاز، توسعه کسب و کار با 15 امتیاز و افتخارات با هفت امتیاز از معیار‌های ارزیابی این جشنواره است.
مدیرکل فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: این جشنواره با هدف معرفی الگو‌های کارآفرینی مهارت محور به جامعه و استفاده از توانمندی‌ آنها در عرصه‌های اقتصادی برگزار می شود.
به گزارش ایرنا جشنواره تجلیل از مهارت آموختگان برای نخستین بار در کشور برگزار شد و صدها مهارت آموز از آذربایجان غربی در آن شرکت کردند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید