خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور گفت : باشگاه کارآفرینان نوجوان، فرصتی برای شناسایی ایده‌های نوجوانان فراهم کرد و شرایطی برای شناسایی هوش کارافرینانه به وجود آورد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مهدی حسین‌نژاد، در آئین اختتامیه راه‌اندازی باشگاه کارآفرینان نوجوانان گفت: عامل شخصی است که باید کارآفرینی را شروع کند و به پایان برساند.

وی خواستار برگزاری این باشگاه، به شکل مجازی و برای عموم مردم شد.

همچنین رحیم سرهنگی، مدیرکل توسعه کارآفرینی و بهره وری این وزارتخانه نیز در این مراسم، خواستار همراهی خانواده ها برای حضور فرزندان خود در باشگاههای کارآفرینی بعدی شد و گفت: امروز پایان کار باشگاه نیست و نباید برای کارآفرینی پایانی متصور شویم .

‎ مدیر کل توسعه کارافرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در شش روز گذشته، دانش آموزان توانستند دورهم جمع شوند تا با فضای گفت و گو آشنا شده و تغییر نگرش را که به سختی نیز در انسان‌ها شکل می‌گیرد، بیاموزند.

سرهنگی راه اندازی این باشگاه را نتیجه ماهها تحقیق و تصمیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و تیمی متشکل از توسعه کارآفرینی با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سایر سازمان ها و نهادها عنوان کرد .

وی گفت : والدین دانش آموزان باید بدانند به همان اندازه که خوراک و آموزش و پروش برای دانش آموزان اهمیت دارد، حضور در چنین جمع هایی نیز برای دانش آموزان ضروی است

گفتنی است اولین باشگاه کارآفرینان نوجوانان کشور ویژه دانش آموزان با حضور جمعی از مسئولان، روز پنج شنبه یازدهم مرداد به کار خود پایان داد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید